صداهایی که در ذهنم می‌گفتند پدرت را بکش و جانش را بگیر. من هیچ انگیزه‌ای برای قتل نداشتم چون با پدرم اختلافی هم نداشتم.

جنایت هولناک در جنوب تهران / پسر با چکش پدر را به قتل رساند!

به‌گزارش سلام نو به نقل از روزنامه همشهری، عصر شنبه جنایتی هولناک در جنوب پایتخت رخ داد. مقتول مردی بود که بر اثر اصابت ضربات چکش به سرش جانش را از دست داده بود. عامل قتل پسر وی بود که همانجا منتظر ورود پلیس نشسته بود و مأموران او را دستگیر کردند.

مادر خانواده که شاهد جنایت بود در تحقیقات گفت: پسرم از مدت‌ها قبل از اختلالات روانی رنج می‌برد و بیماری روحی داشت. روز حادثه هر ۳ نفر در خواب ظهرگاهی بودیم که ناگهان با شنیدن سر و صدا از خواب پریدم و با صحنه هولناکی مواجه شدم. پسرم با چکشی خونین بالای سر پدرش بود. او چند ضربه به سر او زده بود و من که وحشت کرده بودم، فورا موبایلم را برداشتم و از خانه بیرون رفتم و به پلیس زنگ زدم.

با دستگیری عامل جنایت جسد مقتول به پزشکی قانونی و متهم به اداره آگاهی منتقل شدند. پسر جوان در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پدرش اقرار کرد و گفت: چند وقتی بود که صداهای عجیبی می‌شنیدم. صداهایی که از من می‌خواستند کاری را انجام بدهم. اکثر وقت‌ها سعی می‌کردم اهمیتی به صداها ندهم اما نمی‌شد. ناچار بودم برای این که صداها قطع بشود هرچه آنها می‌گویند را انجام بدهم.

وی ادامه داد: روز حادثه پدر و مادرم خواب بودند. من هم چرت کوتاهی زدم و بعد از این که چشمانم را باز کردم باز صداهایی را شنیدم. صداهایی که در ذهنم می‌گفتند پدرت را بکش و جانش را بگیر. من هیچ انگیزه‌ای برای قتل نداشتم چون با پدرم اختلافی هم نداشتم.

وی ادامه داد: سعی کردم به صداها اهمیتی ندهم اما مرتب در گوشم تکرار می‌شد که پدرت را بکش. من هم چکش را برداشتم و با آن جان پدرم را گرفتم. چون می‌خواستم صداها دست از سرم بردارند و پس از قتل، صداها قطع شد. با اعترافات پسر جوان برای وی قرار بازداشت صادر شده و او برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید