شایان ذکر است پس از اثبات جرم تبانی، ارتشا، زمین‌خواری و جعل اسناد افراد یاد شده توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران، با هماهنگی مقام قضایی و همکاری اطلاعات سپاه مازندران، متهمین بازداشت می شوند.

مسئولین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شدند

کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران موفق به ردیابی باند بزرگ فساد متشکل از برخی وکلا و مسئولین دادگستری کل مازندران شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فعالیت مشکوک معاون‌حفاظت اطلاعات دادگستری کل مازندران به همراه تعدادی از وکلا که به صورت شبکه ای در حال فعالیت بودند موجب شد تا تحت رصد کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران قرار بگیرند.

 پلیس امنیت اقتصادی مازندران نیز با هماهنگی مقام قضایی استان، گزارش مستند فساد این باند بزرگ را برای رئیس دستگاه قضا ارسال می کند که آقای محسن‌اژه ای نیز بلافاصله دستور بازداشت و انتقال تمامی اعضای این‌ باند را به زندان اوین تهران صادر می کند.

 شایان ذکر است پس از اثبات جرم تبانی، ارتشا، زمین‌خواری و جعل اسناد افراد یاد شده توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران، با هماهنگی مقام قضایی و همکاری اطلاعات سپاه مازندران، متهمین بازداشت می شوند.

 همچنین پرونده مذکور در دادسرای امنیت تهران در حال رسیدگی است.

کد خبرنگار: ۲۰
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    امید است ازین به بعد دستگاه قضا بدون در نظر گرفتن مقام و رتبه اف راد در بالا دست ها هم اقدام کند اگر چنین کند اعتماد ملت باز خواهد گشت عدالت وزیر و کفیل نمی شناسد و عدالت باید یکسان باشد نه اینکه اگر گروهی که به مسئولین رده اول و رده دوم کشور وصل هستند ازادانه در کشور جولان دهند و با معیشت ملت بازی میکنند سفره های مردم را کوچک میکنند و.... درین گرانی لجام گسیخته چرا جلوی گرانی ها گرفته نمی شود وزارت دادگستری و دستگاه غذا بهتر است بیشتر به این وضع گرانی رسیدگی کند و کسانی که باعث این بدبختی ملت دند را به کنج زندان هدایت کند و تعدادی را اعدام کند و درس عبریتی بدهد به کسانی که با سلامت و معیشت و اقتصاد این ملت بازی میکنند
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 0
    ولی چه فایده بی نام هستند اینها که گرفته میشوند۱
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    هر فردی که باعث بی نظمی در اقتصاد کشور شود باید طبق قانون معرفی شود مگر اینکه خلافی ثابت شور.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید