در این گزارش شاهد لوکس‌ترین اتوبوس تولید شده در جهان توسط برند اروپایی «دِمبل» (Dembell) خواهید بود.

لوکس‌ترین اتوبوس تولید شده در جهان / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، «دِمبل» که یک مرسدس سه محوره، فضای داخلی سه گانه توسعه یافته، طراحی داخلی قایق‌های تفریحی، الهام از موتورهای اسپورت و مجموعه خودکفایی چشمگیر را ارائه کرده، ادعا می‌کند که نخستین خط تولید «سوپرقایق زمینی» جهان را در اختیار دارد.

اتاق‌های جداگانه این اتوبوس در پشت درهای شیشه‌ای نیمه‌شفاف گسترانیده شده‌اند و کفپوش‌های چوبی سخت به‌خوبی با دیوارها ترکیب شده‌اند. مجموعه اصلی که با استفاده از یک ماژول گسترش اسلاید، از عرض فراتر می‌رود و باعث می‌شود که افراد خواب‌دوست در یک تختخواب به طول، عرض و ارتفاع ۲ متری در خوابی راحت فرو روند. مبلمان و دکوراسیون جذاب شامل صندلی‌های ناهارخوری تاشو به سبک صندلی کارگردان‌ها، دیوارکوب، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی، نورپردازی محیط ، تزئینات سنگی حمام و روکش مبل چرمی است.

اتوبوس یا بهتر بگوییم هتل سیار «دِمبل» ساکنان را در مدتی طولانی با استفاده از آرایه خورشیدی روی سقف، ژنراتور داخل و مخزن آب شیرین هزار لیتری پشتیبانی می‌کند. ترکیبی از گرمای زیر کف و رادیاتور باعث گرم شدن در هوای سرد می‌شود. در خارج، سایبان به طول ۶۳۰ و عرض ۳۵۰ سانتی‌متر با حسگرهای باد، سایه‌ای برای غذاخوری در فضای باز ایجاد می‌کند.

قرار است از شنبه آینده و طی نمایشگاه کاروان دوسلدورف، «دِمبل» نیز اعجوبه خود را به نمایش بگذارد. شاید پس از آن بتوان اطلاعات بیشتری در خصوص این وسیله به‌دست آورد.

لوکس‌ترین اتوبوس تولید شده در جهان / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید