با شروع فصل سرد پاییز و زمستان یکی از ترند­هایی که می­توانید برای خود در نظر بگیرید، پلیور بافت به همراه شلوار جین مام استایل است. این استایل علاوه بر سادگی زیبایی خاص خود را به دنبال دارد که می­توانید پلیور­های بافت قدیمی خود را دوباره استفاده کنید.

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

درر دنیای شلوار، روز به روز مدل­های متنوع به همراه طراحی‌­های جذاب و دیدنی عرضه می‌­شود. شلوار مام استایل یکی از مدل­‌های شلوار جین است که طرفداران بسیاری را در بین جوانان و حتی بزرگسالان پیدا کرده است. شلوار مام استایل دارای فاق بلندی است که تا بالای ناف آمده و ناحیه شکم را به طور کامل می‌­پوشاند. این شلوار در ناحیه‌­های ساق و فاق گشاد بوده و فقط در رنگ آبی یکدستی عرضه می­‌شود. این شلوار در قسمت پاها گشاد است و در ناحیه مچ تنگ می­‌شود. اما، مدل­‌های راسته آن نیز در بازار موجود است. اگر از علاقه­‌مندان شلوار مام استایل هستید، همراه ما باشید تا روش ست کردن آن را بیاموزید.

شلوار مام استایل خود را به همراه تی­شرت­های سفید و رنگی ست کنید

یکی از استایل­‌های جذاب و دیدنی با شلوار مام استایل، پوشیدن این مدل شلوار جین با تی­شرت­‌های سفید و رنگی است. شما می‌­توانید برای تیپ تابستانی خود یک شلوار مام استایل، تی­شرت سفید یا رنگی، و یک مانتو جلوباز یا یک شومیز جین آبی رنگ را ست کنید.

شلوار مام استایل خود را با کتونی­‌های جذاب ست کنید

یکی از مناسب­ترین و شیک­ترین مدل کفشی که تیپ شما به همراه جین مام استایل را تکمیل می‌­کند، کفش کتونی به خصوص کتونی سفید رنگ است. جین مام استایل آبی رنگ، هارمونی جالبی با کتونی سفید ایجاد کرده که نظر­ها را به تیپ و استایل شما جذب می­‌کند.

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

پلیور­های بافت زمستانی را در نظر داشته باشید

با شروع فصل سرد پاییز و زمستان یکی از ترند­هایی که می­‌توانید برای خود در نظر بگیرید، پلیور بافت به همراه شلوار جین مام استایل است. این استایل علاوه بر سادگی زیبایی خاص خود را به دنبال دارد که می‌­توانید پلیور­های بافت قدیمی خود را دوباره استفاده کنید.

شلوار مام استایل خود را به همراه یک کت گشاد و آزاد بپوشید

یکی از گزینه­‌های روی میز برای ست کردن با شلوار جین مام استایل کت‌­های تک هستند. اما باید کتی را انتخاب کنید که کمی گشاد و آزاد بوده و زیبایی استایل شما را ساپورت کند.

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

شلوار مام استایل خود را به همراه مانتو مناسب ست کنید

شلوار­های مام استایل به همراه مانتو­های کوتاه و گشاد تناسب بسیاری دارند. اگر مایل به پوشیدن مانتو و یا پالتو بلند هستید، باید آن را کمی گشاد انتخاب کنید. با این حال، مانتو­های جلوباز بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار مام استایل هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید