محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور در پیامی درگذشت علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت علامه محمدرضا حکیمی

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، در متن پیام محمد مخبر آمده است: درگذشت متفکر برجسته و فیلسوف فرهیخته مرحوم علامه محمد رضا حکیمی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

معاون اول رییس جمهوری افزود: مشی و منش زاهدانه این دانشمند فرزانه و متقی و تلاش‌های علمی و عملی ایشان برای ترویج معارف بلند اسلامی و فضیلت‌ها و ارزش‌های رفیع انسانی از او شخصیتی کم‌نظیر و مورد احترام برای همه نحله‌های فکری ساخته بود.

مخبر خاطرنشان کرد: این عالم پرهیزگار با تالیف ده‌ها کتاب و مقاله در حوزه تعالیم قرآنی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام میراث ارزشمند و ماندگاری برای شیفتگان راه حق و حقیقت بر جای گذاشت.

وی عنوان کرد: ضایعه اندوهبار فقدان این اسلام پژوه جلیل القدر را به مقام معظم رهبری، عموم ملت ایران به خصوص مردم شریف مشهد، علاقمندان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عارف حکیم رضوان واسعه الهی و علو درجات و حشر با اولیاء و انبیاء الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حکیمی اندیشمند دینی و نویسنده که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود و همچنان دچار ضعف جسمی شدیدی بود، روز یکشنبه، ۳۱ مردادماه درگذشت. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید