در ویدیو زیر شاهد لحظه نجات سگ توسط صاحبش از دهان مار آناکوندای غول پیکر خواهید بود.

لحظه نجات سگ از دهان مار غول‌پیکر! / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی از تلاش صاحب یک سگ برای نجات این حیوان از دست یک مار آناکوندا در فضای مجازی منتشر شد، که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در این ویدئو این مرد جوان در حالی که مار را گرفته تلاش می‌کند تا سگ خود را از میان حلقه مرگبار این خزنده به دور بدن سگ نجات دهد. این مرد با بازکردن حلقه مار سعی می‌کند مانع خفه شدن سگ خود توسط مار شود. این اتفاق در ایالت سائوپائولو برزیل رخ داد.

«کارلینوهوس برازیل» با سگ خود «لیون» در کنار یک برکه حضور داشت که ناگهان سگ وی مورد حمله مار آناکوندا قرار گرفت. این سگ در حال خوردن آب از برکه بود که این اتفاق رخ داد. این مار آناکوندای بزرگ به محض گرفتن سگ با حلقه زدن به دور این حیوان تلاش کرد تا آن را خفه کند.

کارلینوهوس به رسانه‌های محلی گفت: «من با سگم در نزدیکی برکه بودم که این اتفاق افتاد. مار به سگم حمله کرد، اما من بدون آنکه زمان را از دست بدهم برای نجات جان آن وارد عمل شدم. با بیل چند ضربه به مار وارد کردم. اما این مار بزرگ و وحشی است. این مار گرسنه بود و شیر هم در آنجا آب بخورد آن را شکار می‌کند.»

با این حال مار سرانجام این سگ بی جان را رها کرد. کارلینوهوس با انجام حدود ۴۰ دقیقه ماساژ قلبی موفق شد سگش را نجات داده و دوباره زنده کند. او سپس سگ را به یک دامپزشکی منتقل کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید