کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا گفت: با توجه به قدرت تحرکات شاخص به نظر می‌رسد این محدوده را بشکند و به سمت بالاتر حرکت کند.

پیش‌بینی بورس برای فردا  اول شهریور ۱۴۰۰ / بازار فردا هم مثبت است؟

به گزارش  سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با روندی صعودی و با رشد شاخص کل همراه بود. شاخص کل بورس در پایان بازار امروز در محدوده یک میلیون و  ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت. همچنین در بازار امروز شاخص کل هم‌وزن هم در محدوده ۴۳۶ هزار واحد به کار خود پایان داد و بیشتر نمادهای کوچک بازار هم با تحرکات مثبت به کار خود پایان دادند.

درباره روند بازار فردا محمد بنیادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شاخص در حال حاضر در محدوده مقاومتی یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد قرار گرفته است. این محدوده برای شاخص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به قدرت تحرکات شاخص به نظر می‌رسد این محدوده را بشکند و به سمت بالاتر حرکت کند.

وی درباره گروه‌هایی که در بازار فردا پیش‌رو هستند گفت: به نظر می‌رسد فردا لیدرهای بازار نماد فولاد، شپنا و شستا باشند. «خودرو» اگر محدوده ۲۲۰ تومان را رد کند، ریسک این نماد کاهش پیدا می‌کند. همچنین شستا در حال حاضر بر روی مقاومت هست و در محدوده ۱۴۰۰ حمایت دارد. وی افزود: فولاد هم بعد از سک اصلاح زمانی به تحرکات خود ادامه‌می‌دهد.

پیش از این هم کارشناسان بازار سرمایه درباره پیش‌بینی هفتگی از بازار سهام به تجارت‌نیوز گفته بودند، این هفته شاخص کل روند مثبتی را خواهد داشت و شاخص‌سازان بازار می‌توانند تحرکات مثبتی را داشته باشند. البته برخی از کارشناسان هم روند بازار را خنثی ارزیابی کردند و احتمال عرضه در بازار را دادند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید