طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی افزایش دما در کشور حداقل تا دو هفته اول شهریور ادامه خواهد داشت، امیدواریم با کاهش شدت دمای هوا شرایط عادی‌تر شود و محدودیت‌ها هم به تدریج برطرف شوند.

قطعی برق در کشور تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی رخشانی مهر در خصوص اینکه انتشار جداول خاموشی، در کشور تا چه زمانی ادامه دارد؟ گفت: جداول خاموشی در کشور که از سوی توزیع برق ارائه می‌شود به صورت احتمالی است و قطعی صد درصدی نیست.

او ادامه داد: در حال حاضر جداول خاموشی در کشور تا پایان شهریور ماه در کشور برقرار هستند و از اول پاییز با خنک شدن هوا این جداول احتمالی قطعی برق برداشته می‌شوند.

معاون هماهنگی و توزیع برق توانیر تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی افزایش دما در کشور حداقل تا دو هفته اول شهریور ادامه خواهد داشت، امیدواریم با کاهش شدت دمای هوا شرایط عادی‌تر شود و محدودیت‌ها هم به تدریج برطرف شوند.

رخشانی مهر اضافه کرد: پس باید تا نیمه شهریور ماه برای رسیدن به روزهای پایانی انتشار جداول خاموشی و پایان خاموشی‌های پراکنده یک تا دو ساعته برق در کشور منتظر بمانیم.

وی گفت: نگرانی ما از افزایش مصرف برق در نیمه اول شهریور ماه است؛ چرا که افزایش دما در این مدت مصرف برق را به شدت بالا می‌برد و امیدواریم نیمه دوم شهریور شاهد کاهش محسوس دما در کشور باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید