۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 55281256

با توجه یکپارچه سازی انجام شده اپلیکیشن اندروید کلاب هاوس دقیقا مشابه نسخه iOS آن است.

نسخه اندروید کلاب هاوس آمد

به گزارش سلام نو به نقل از کلیک، شرکت کلاب هاوس بعد از مدت‌ها انتظار با انتشار یک توییت اعلام کرد بالاخره کاربران اندروید می‌توانند با خیال راحت از شبکه اجتماعی این کمپانی استفاده کنند.از آن زمان دستگاه‌های اندرویدی زیادی موفق به نصب و دریافت کلاب هاوس نشده‌اند. اما هم‌اکنون شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به دانلود این برنامه محبوب نمایید.

با توجه یکپارچه سازی انجام شده اپلیکیشن اندروید کلاب هاوس دقیقا مشابه نسخه iOS آن است. این شبکه اجتماعی در واقع به کاربران امکان ساخت انواع اتاق‌های گفتگوی مجازی از جمله برگزاری سمینارها، جلسات کاری، گفتگوهای دوستانه و... را می‌دهد.نکته جالب اینجاست افرادی که توسط مدیران کلاب ایجاد شده فالو نشده باشند نیز می‌توانند به عنوان شنونده در جمع حضور پیدا کنند و در صورت صلاحدید مدیران، امکان صحبت کردن آنها نیز برایشان فراهم خواهد شد.

در واقع این برنامه را می‌توان در فهرست اپلیکیشن‌های پخش پادکست قرار داد اما امکانات تعاملی بکار رفته در آن باعث می‌شوند تا کلاب هاوس بین شبکه‌های اجتماعی نیز حضور پیدا کند. همین امر باعث شد تا این اپلیکیشن بتواند طی ۱ سال محبوبیت چشمگیری بین کاربران گوشی‌های هوشمند بدست آورد.

لازم به ذکر است پلتفرم مورد اشاره ابتدا تنها به عنوان یک برنامه مخصوص سیستم‌عامل iOS منتشر شده بود. اما به دلیل استقبال بسیار زیاد کاربران، شرکت تصمیم گرفت با انتشار نسخه اندرویدی آن، تعداد کاربران خود را چند برابر کند و می‌توان گفت تا به امروز در این زمینه موفق بوده است.آیا تابحال از این شبکه اجتماعی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کلاب هاوس چه تاثیراتی می‌تواند روی زندگی مردم داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید