محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت می‌گوید کمدی با لودگی فرق می‌کند، طنز ریشه در فرهنگ ما دارد و اصولا مردم طنازی داریم که طنز زیبا و خاص خودشان را دارند.

نباید برای خنداندن مخاطب به هر کاری دست زد / ژانر «پایتخت» را هیچ وقت دوست نداشتم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد فیلی که در سریال‌های «مختارنامه»، «روزی روزگای»، «تفنگ سرپر»، «پشت کوه‌های بلند»، «جلال‌الدین»، «دولت مخفی»، «هشت و نیم دقیقه»، «گسل»، «بانوی عمارت»، «دنگ و فنگ روزگار» و «چاردیواری»، ایفای نقش داشته است، در پاسخ به این پرسش که کاراکترهای جدی را ترجیح می‌دهد یا طنز را گفت: «برایم فرق نمی‌کند؛ اگر سریال، قصه درستی داشته باشد و درست اجرا شود، قطعا جذاب خواهد شد.»

او در عین حال یادآور شد: «البته کمدی با لودگی فرق می‌کند. نباید برای خنداندن مخاطب به هر کاری دست زد. طنز ریشه در فرهنگ ما دارد و اصولا مردم طنازی داریم که طنز زیبا و خاص خودشان را دارند.»

این بازیگر که در سریال «چاردیواری»، ساخته سیروس مقدم، نقش کاراکتری به نام حسن‌زاده را عهده‌دار بود که دخترش به مشکلی ناخواسته برخورد کرده و درگیر ماجراهایی می‌شود، این سریال را دارای قصه‌ای تازه و جذاب دانست و گفت: «وقتی قصه تازه و جذاب باشد و سریال هم خوش فرم، مردم دوست دارند تماشایش کنند.»

او دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری‌اش با سیروس مقدم، کارگردان «چاردیواری» را این‌گونه عنوان کرد: «آقای مقدم در سریال «روزی روزگاری» دستیار کارگردان و برنامه‌ریز بودند و آشنایی قبلی با هم داشتیم. بعد از «چاردیواری» هم قسمت نشد با هم کار کنیم. پیشنهاد همکاری ندادند. البته خودم هم ژانر سریال «پایتخت» را هیچ وقت دوست نداشتم.»

محمد فیلی: ژانر سریال «پایتخت» را هیچ‌وقت دوست نداشتم

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید