مرد ۳۲ ساله مشهدی که با بهناز ازدواج کرده بود پس از ۱۲ سال به دلیل عجیبی تصمیم به جدایی گرفته است.

درخواست عجیب مرد مشهدی برای طلاق از همسرش

به گزارش سلام نو، دیگر از این شرایط زندگی خسته شده ام و می خواهم همسرم را طلاق بدهم تا برای همیشه نزد پدر و مادرش بماند و با آن ها زندگی کند چرا که ...

مرد ۳۲ ساله در حالی که بیان می کرد مانند انسانی که در حال غرق شدن است به هرخار و خاشاکی چنگ می انداختم تا شاید زندگی ام را از متلاشی شدن نجات بدهم، به کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: ۱۲ سال قبل عاشق «بهناز» شدم و با هم ازدواج کردیم. مدتی بعد من در یک شرکت خصوصی استخدام شدم که به دلیل تولید بیشتر، کارگران در سه شیفت کاری و به صورت دوره ای فعالیت می کردند.

در اوایل زندگی مشترک، هنگامی که من در خانه نبودم همسرم بیشتر اوقات را به خانه پدرش می رفت. من هم زیاد اهمیتی نمی دادم چرا که معتقد بودم حوصله همسرم به خاطر تنهایی سر می رود اما این رفتارهای او ادامه داشت تا جایی که بعد از به دنیا آمدن دخترم باز هم مدام راه خانه پدرش را در پیش می گرفت، به حدی که دیگر کار هر روزه او رفتن به خانه پدرش شده بود.

نصیحت‌ها و گفت و گوهایم نیز فایده ای نداشت. ماجرا به جایی رسید که از این وضعیت خسته شدم، دیگر اختلافات ما به مشاجره و کتک کاری می کشید ولی بهناز دست‌بردار نبود، باز هم دست دخترم را می گرفت و به خانه پدرش می رفت این در حالی بود که بعد از شیوع کرونا شیفت های کاری ما تغییر کرد و به دو شیفت کاری تبدیل شد.

در گذشته صاحب خودرویی بودم و همسرم را برای خرید یا رفتن به خانه پدرش همراهی می کردم اما اکنون که خودروام را فروخته ام، او معمولا با تاکسی تلفنی یا خودروهای خواهر و برادرانش به خانه مادرش می رود. این در حالی است که هر وقت از سر کار خسته به منزل باز می گردم تنهایی را با تمام وجودم حس می کنم چرا که تا دیر وقت در منزل تنها هستم و بهناز و دخترم زمانی به خانه باز می گردند که من به خواب رفته ام.

این بی انصافی است که بگویم همسرم به خانه پدر و مادرش نرود! اما من هم به عنوان شریک زندگی او دوست دارم زمانی که از سرکار به منزل باز می گردم، همسرم به استقبالم بیاید و دخترم را به آغوش بکشم تا خستگی کار را فراموش کنم.

با وجود این نه تنها زندگی ام مسیر آشفته ای را طی می کند بلکه گاهی روزها غذایی در خانه تهیه نمی شود و همسرم غذاهای مصرفی ما را از خانه پدرش می آورد. اکنون چند سال است احساس می کنم زندگی مجردی دارم و ارتباط عاطفی با همسرم ندارم. بارها به او گفته ام هرگاه دوست دارد به منزل پدرش برود اما ساعتی قبل از بازگشت من، در خانه حضور داشته باشد ولی او بهانه های واهی می‌آورد و به خواسته هایم توجهی ندارد. کاش او می فهمید که حتی رفتن به خانه پدرش نیز حدی دارد و ... شایان ذکر است، بررسی های کارشناسی این پرونده در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی ادامه یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۷۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 231
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 39
  • پارسا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    267 8
    چرا میگید دلیل عجیب دلیلش خیلی هم منطقیه زندگی متاهلی شرایط خودشو داره اگه خانوم می خواست همش خونه باباش باشه چرا ازدواج کرد
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      بنده خدا حق داره من با اینکه خیلی تو خونهـ حوصلم سر میره ده روز یکبار میرم خونهـ پدرم چون ارامشی ک تو خونهـ ی خودم دارم هیچ کجا پیدا نمیشهـ بعضی ها دوست دارن ک زندگیشون سر مسائل پیش پا افتاده از هم بپاشه
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      20 2
      سلام .من حق رو به مرد میدم ‌ .کاش هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد . کاش مردها جوری با خانومشون برخورد کنن که دوست دارن با خواهرتون رفتار بشه و زنها جوری با شوهرشون برخورد کنن که دوست دارن با برادرشان برخورد کنه . اون موقع واقعا همه چیز حل میشد . بنظرمن برای آخرین با ر هم با همسرشون صحبت کنن و بگن اگه تو نیستی من. چون تو هم بتونی به خونه پدرت بری و هم من تنها نباشم . زن دیگری بگیرم و بیارم تا هم من تنها نباشم و هم تو بری خونه بابات . شاید کمی فکر کرد و کمتر رفت
    • جاوید US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      20 0
      اصلا هم عجیب نیست.برای جلب توجه مخاطب میگین عجیب؟؟؟؟
    • کنکور IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      7 0
      خانم لج بازه
    • مسعود IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      8 44
      درسته خانم یکم زیاده روی میکنن ولی من مشکل رو در اقا هم میبینم ایشون نتونستن با خانواده همسرشون انس بگیرن و مشکل اجتماعی بودن دارن اگر پیگیر باشین ایشون حتی دوست خوب هم ندارن در خانواده ها باید روابط اجتماعی بیشتر اموزش داده بشه اگر رابطه ایشون با خانواده همسرش خوب بود مطمعن باشید حل میشد
    • ناشناس گیلانی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      19 1
      سلام برادرم یا بهتره بگم پسرم شما حق قاونی تان است که همسرت در داخل خانه هم شوع وذوغ امدن شوهرش را داشته باشد واز شو۶رش هم استقبال کندونه اینکه مدام در خانه پدر؟؟خوب هر چیزی هم حدی وزمانی داره..من بشما حق قانونی میدم که باید صبر تان بسر رسد.اما با دلیل ومنطقه باهم صبحت کندتا اینکه به پاشیدگی زندگیتان لطمه نزند.این خانم از روی عادت به ۷انه پدرش میرودواین هم درست شدنی است.انشالا که به شما ومنظورتان سر فرود خواهدامد.امین
    • Raz IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      18 0
      دقیقا،باز خوبه این شب ها بر میگشته خونه عروس ما چهل روز میموند خونه مادرش میگفت مامانم روضه داره کمکش باشم ،یا امروز خواهرم میاد خونه مامانم منم برم ،یروز خالش میومد خونه مامانش اونم میرفت اینجور ادما بچگی نکردن و تو کودکی خودشون موندن فقط عجیبه که ازدواج میکنن ،آخرشم عروس ما رفت پیش مامانش بچه ۶ ساله رو رها کرد که بره با مامانش باشه ،یبار بهش گفتم تو با ۳۶ سال سن دنبال مامانتی بچه ۶ ساله مادر نمیخواد گفت بچه بزرگ میشه .
    • حمید IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      10 1
      هر کسی باشه خسته میشه. آخه یعنی چی؟ همش مادر و پدر نمیشه. پس چرا شوهر کردی.
    • ابوالقاس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      6 11
      این لجبازیه آقاست ،غرور شوهره که از ابتدا می‌خواسته خط ونشون بکشه خانم هم سعی می‌کنه چون لجاجت برسر منزل پدر و مادرش هست به خاطرچر احترام وغرور آنها اجباری کنه مثال شاید اگه موضوع رفتن نزد دوست بود ویا مووع منزل پدر شوهر خواهر شوهر ویا پارک روی بود خانم حساسیت نداشت واما راهش ساده است غاق غرور نداشته باشد هر وقت که فرصت می‌کنه به همراهانم وحتی در غیبت خانم ش تشریف ببره خونه پدرخانم وحتی شب که خانم پیشنهاد می‌کنه برگردیم خونه بگه کجابریم عزیزم کجا بهتر از اینجا فردا باید برگردیم همینجا استراحت میکنم .همانجا استراحت کنه مشکلشان به خوبی و خوشی برطرف میشه این تنها راهه.ا۵
  • لیلا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    وقتی اینقدر خانم تمایل برای خونه پدرش داره همون طلاق بگیره بهتره بعد قدر میدونه
    • کریم مردوخی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      6 2
      دقیقا
    • Naila IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      2 0
      میدونی چیه من برعکسم من خونه خودم نشستم هر وقت میخوام مهمان دعوت کنم یا دوستم یا کسی بیاد خونم پیشم یه ساعت سر گرمم کنه شوهرم قبول نمیکنه میگه مهمانهاتو ببر خونه اقات با اینکه فاصله منزل ما تا خونه اقام ۱۰۰ کیلو متره و من سالی یه بار میرم خونه اقام این موضوع خیلی اذیتم میکنه هر کاری بخوام انجام بدم پای خانوادمو میکشه وسط
  • احد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کجاش عجیبه خوب حق داره دیگه
  • Kurd IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اینم بد که غرزدن نداره و مجردی میتونی آرام و راحت باشی بچسب زندگیتو حال کن توام برو خونه دوستات و پدرت
    • marsed IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      8 1
      راس می گی به خدا، کاش من جای اون بودم.
  • مهسا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    سلام من خودم یه زن هستم از تهران به مشهد اومدم به خاطر همسرم غریب هستم و۲۲ سال اینجا زندگی میکنم به نظر بنده با همسرتون صحبت کنید من فکر میکنم او شما را دوست ندارد چون زنی که همسرش را دوست داشته باشد اینطور رفتار نمیکند به فکر خودتون باشید و دخترتون به زمانی نیاد که خیلی دیر شده باشه آخه این چه جور زندگیه رفتن به خانه پدر هم اندازه دارد
    • مهدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      3 12
      مگه کسی که کنار حرم امام رضاس هم غریبه؟؟
    • م IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      4 1
      نظرتون مثبت بود . تهران به مشهد رو خوب اومدید . مثل خودم عمل کردید . .
    • 1860328296 IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      7 3
      طلاق چاره کاره
    • بهداد IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      5 1
      صد درصد
    • شهروند IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      5 0
      درود بر نجابت و انصاف شما،، انسان در بدترین شرایط هم باید با انصاف و صادق باشد،
    • علیم IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      11 3
      درود بر شرفت ،بسیار منطقی
    • متین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      1 0
      ولله چی بگم
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    انشالله خداوند متعال کمک کند سرعقل بیایند طلاق چاره کار نیست
    • علیرضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      5 2
      انشالله
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      8 3
      اوکی
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      15 2
      من من یک زنم قشنگ درک میکنم ولی این زندگی نیست الان اگر شما اینکار رو میکردید خیلی وقت بود پای محاکمه رفته بودید پس تصمیمی جدی بگیرید یا خونه ی بابا یا کنار شوهر ادمیزاد یبار زندگی میکند فقط یبار
  • d_a IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    88 8
    اگه قراره همیشه تو خونه تنها باشه چرا ازدواج کرده پس
    • طا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      4 4
      بیخود کرده همش خونه مادرش بترسوندش بگو طلاقت میدم تا دیگه جرات نکند برد واقعا که
    • رها IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 1
      کسی که می ره خونه باباش باید باید بابای خرشو نصیحت کرد و علت رو آزاد پرسید
    • شیدا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 0
      سلام منم چندماه پشت سرهم منزل مادرم هستم ولی علتش رفتارشوهرمه که بسیارپرخاشگره وچندوقت یکبارم بیکارمیشه امنیت جانی ازدستش نداریم.من وپسرم تقریبابرخلاف میل باطنیم منزل مادرمیم.بعضی مردهاخودشون باعث میشن زن توخونش نمونه
  • وحید IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    110 9
    بنظرمن این آقا واقعا حق داره ولی میشه این مشکل رو حل کرد با مشاوره
  • . IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    167 8
    کجاش عجیبه؟!کاملا منطقی میگه.خانم اگه قراربود خونه باباش باشه واس چی ازدواج کرد؟!بنده خدا بارفتنش مخالفتی نداره میگه قبل ازاومدنم ازسرکار بیاد خونه وکاملا درسته
    • محمد IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      7 1
      درسته نظر منم همینه
  • مهدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    5 1
    کجای این درخواست عجیبه؟ میخوای با این تیتر زدنت خواننده ها رو وادار به اظهارنظر کنی؟
  • ناشناس IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    4 0
    والا منم نزدیک ده سال متاهلم اما 6ماه یبار یا سالی یبار میرم خونه پدرم حق داره این بنده خدا اون خانم اگه زندگیشو دوست داشته باشه حرف شوهرشو گوش میده
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    4 0
    بهتره بره یک شهر دیگه زندگی کنه
  • A IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    کاملا حق دارد اگر قرار به این باشد چرا ازدواج کرده ما یا کاملا وا میدیم ویا اصولاً می بندیم تعجب نداره
  • نغمه IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    7 0
    چه ننه خوبی داره ننه ما ک نمیزاره اینجوری بریم خونش تازه میریم شام ک خوردیم میگه برین خونه هاتون
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      8 1
      ما هم اگه زیاد خونه مامانم بمونیم، بیرونمون میکنه.
  • م IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    خداوند به هردو طرف عقل بده -به نظرم دنبال بهانه هستند که ازهم جدا بشند
  • ژاله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    به نظر من باید پیش مشاور یا با مدر و مادر همسر نشست داشته باشند به توافق ببرسند
  • مهدی GB ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    7 1
    متاسفانه حمایت های بیجا و بیش از حد خانواده ها و بزرگتر ها باعث فاصله بین زوجین میشه چون حمایتهای بیهوده باعث پشت گرمی کاذب در زوجین میگردد اما بعد طلاق خیلی از این حمایتها حذف میشه چون این خانم نه عضو خانواده خواهر ویا برادر نخواهد شد
  • آرام IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    10 0
    این خانم اشتباه بزرگی میکنه قدرزندگیشونمیدونه خداکنه بامشاوره سرعقل بیاد کارخداروموندم یکی شوهرش اینجوره قدرنمیدونه یکی زن زندگیه شوهره نابکاره
  • حسین IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 1
    واقعی به نظر نمی رسه بیشتر به یک رمان ناشیانه شبیه است ! زنها خانه ی خودشان را با کعبه هم عوض نمی کنند ،یعنی زنهایی که حج رفتند باز هم به خانه ی خودشان برگشتند . شاید یک مشکل ناگفته در میان باشد ،
  • نسرین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اطاقش بده بر این زن زندگی نیست
  • Dashakol IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 2
    اون زمان که خیلی عاشق خانومت بودی چشمت وسرهمه چیزا بستی خیلی ازادش گذاشتی بعدا که خواستی جمع وجورش کنی.دیگه نتونستی کنترولش کنی.مقصرش خودی.
  • حسن قنبری IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    حرف دختر راهم باید شنید16
  • حمید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بهتر بزار خونه باباش باشه چرا طلاق بدی به نظر من این زن زندگیه نکنا طلاق بدی ضرر میکنی
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    عجیب نبود خیلی هم منطقی بود
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    به نظر من تقصیر پدر و مادر دختر هست که اجازه میدن هر روز و ساعتها دخترشون بیاد اونجا اگه اونها بگن حق نداری هر روز هر روز بیای درست میشه
  • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    ان خانم درک درستی از همسر وتکیه گاه نداره اصلا انگار براش زندگی مشترک یه لغت غریبه یا، شایدم فکر کرده مرد'یه ابزار برای یه عروسک (بچه) که براش بیاره بعد همیشه بره خونه پدر ومادرش بنده خدا اون آقا چه کلا گشادی روزگار سرش گذاشته والی الی الحال دیر نیست تاشقایق هست زندگی باید کرد
  • بی نظیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 0
    به نظر من باید بروی و از خانمت بپرسی چرا خونه پدرش ترجیح داده, ما نمی تونیم به تنهایی قضاوت کنیم, چون خانمی که زندگی ش دوست داشته باشه خونه پدرش نمیره
  • مرجان قاجار IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    والله مرد خوبیه طلاق بده خلاص
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 1
    هر چیزی اندازه ای داره .حق با این آقای محترم هست . انشاالله که مشکلشون حل بشه و کار به طلاق نکشه.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    این که همش خونه پدرشه ازدواج کرد چیکار حق با مرد بعد طلاق ژنه می‌فهمه سر هیچی زندگیشو پاشونده پدرومادرشم باید بهش بگن تودیگه شوهر کردی مسولیت داری اونام مقصرن
  • محسن IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بععععععععلللللله اینم از این زنده گی متاهلی ، مردها دردشون تو دلشونه بازاین بنده خدا ۱۲ سال طول کشید تا صبرش لبریز شد ،به نظره بنده تمامش کن بره مغزت راحت بشه
  • محمد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    این آقا باید بره زن بگیره
  • سعید IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 0
    طلاق چاره کار نیست اگر رابطه ی این مرد با خانواده همسرش خوب است بهتر ایشون برود نزدیک آن ها منزلی تهیه و زندگی را مدیریت کند من خودم یک مردم متاسفانه آستانه تحمل ما مردا پایین آمده
  • جلیل IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    قسم به زمان که انسانها در خطا و زیانکاری هستند . مگر کسانیکه ایمان آوردند . و متوسل به حق شدند و متوسل به صبر شدند
  • شیرین IQ ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    شوهر من چهار روز خونه هست چهار روز شیفته این چهار روزی که خونه هست اصلا بیرون نمیرم میگم شوهرم گناه داره بازم میگه این چهار روزی هم که خونه نیستم نروخونه پدرت يا فقط یک شب بروفرداش برگرد.
  • ساناز IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    شما دلیل رفتن همسرتون به منزل پدرش رو نگفتین و ما حرف های همسرتون رو نشنیدیم کاش دلیلی که ایشون میارن برای رفتن به منزل پدرشون رو هم میگفتین بعد میشد قضاوت کرد
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    طلاقش بده بره همون خونه باباش باشه بهتره
  • مشاور IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    باسلام به نظر میرسه کارزیادو مشغله های زندگی نبودن فرصتی برای باهم بودن وایجاد یک محیط خانوادگی به طور مداوم موجبات سردی و دوری شده و طی روزهای پی درپی موجبات یک عادت غلط شده و این سردی ایجاد یک شکاف عمق بین افراد ودرنهایت زندگی مجردی مشاور خانواده میتونه به این زن وشوهر کمک کنه درصورتی که هردو خواهان تغییر و بهتر شدن زندگی زناشویی خودشون باشن یک مشاورخانم میتونه راهکارها ایجاد صمیمیت و علاقه روبهشون ارائه بده و اصولا اگر صمیمیت بین دو نفر بیشتر بشه مطمعنا طاقت دوری از همدیگر رو نخواهند داشت بخاطر فرزندشون طلاق رو باید آخرین راه قرار داد
  • فواد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    والله حق داره آدم سرکار میاد باید چای آماده باش غذا آماده باش ولی بقول اون بنده خدا شاید دوستت نداره پ اذیت نکن خودت و مجردی حال کن خدا بزرگه
  • ی بدبخت IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    زن من اینارو داره تازه بدتر همه زندگیمو خرجش کردم همه کاری کردم آخرش چی هیچی
  • حمیدرضا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    به نظرمن این زوج عزیزاینقدرزودازدواج کردن ودراون سن این نتوانسته ازاول زندگی رامدیریت کند والان دوازده سال این زندگی مثل درخت کج قدکشیده حالاچطورمیشه درخت کج راصاف کرد؟؟!!!!
  • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 1
    واقعا بعضی زنها درک ندارن خدایش خیلی سخته تنهایی اونم خسته از سر کار بیای
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 1
    از بس که این زنها سرشون تو گوشیه تو این پیج ها می روند حرفهای صد تا یک غاز این ادمین رامی خوانند فکر می کنند حرفهاشون دیگه آخر نصیحت نمی دانند که بابا زندگی هر کسی با دیگری فرق می‌کنه حرفهای که اینها میزنند در مورد زندگی همه یکسان نیست باعث بد بختیتون میشه
  • مریم IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    پدر مادر خانم چرا اجازه میدن دخترش تا دیر وقت بمونه اونا ک میدونن زندگی حصار خودش داره
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    واقعا حق با آقاست این خانم خوشی زده زیر دلش . مردم به دونبال ی زندگی آروم می‌کرده اونوقت این خانم واقعاً که متاسفم براش
  • بسری IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    سلام منم دقیقا به این آقا حق میدم من از منطقه ی اورامانات کرمانشاه آمدم قشم بخاطر شوهرم حتی خانوادی پدرم الآنم مخالفت اما من موندن پیش شوهرمو ترجیح میدم
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    در هر کاری باید اعتدال وجود داشته باشه، پدر و مادر این خانم باید نصیحتش کنن
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    واقعن حق دار آخی پدر مادر چی جور ادماین که نمیگن بهیش
  • الی US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 0
    هی روزگار زن خوب باشه مرد بد از آب در میاد مرد خوب باش زنش بد از آب در میاد کاش هر کی تو زندگی به یکی مثله خودش می‌رسید
  • Asie IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    والا حق داره و حرف ناحق نمیزنه .. خوب از طلوع صبح میره خوب قبل شوهرش خونه باشه .. اگر حرفاشون حقیقت باشه .. خسته شده .. تحملش تموم شده .
  • حسن IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا همه به تیتر این خبر واکنش نشون میدن؟این یه خبر کاملا بی ارزشی هستش که تو زندگی عادی بعضی ها درگیرش هستند و منظور از عجیب خطاب کردن ادمین سایت اینکه همه بیان این مطلب را بخونن و این کار نشانه ضعف این سایت خبری میشه که نشون دهنده آن هستش که خبرهای داغ و جنجالی نداره و از هر چیز بی اهمیتی استفاده میکنه تا بازدید کننده داشته باشه
  • hajar297 IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    طلاق بهترین کاره طلاقشو بده بره خوابشم پیش بابا مامانش بخوابه
  • Aryian IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    کجا یه این دلیل عجیبههههه؟؟؟؟( فراموش نکردن پدر رو مادر هم خیلی واجبه و هم پسر و دختر بعد از زندگی مشترک به خونه ی پدر و مادرشون باید سر بزنن اما جوری که این مرد میگه اینقدر زیاد میره پس اصلا چرا ازدواج کرده شایدهم این بهونه برا چیز های دیگه باشه)
  • عادل IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بابا ی جوری نوشتین عجیب که ادم با استرس متن رو میخونه ۔۔حالا بگو چی شده۔۔مرد حق دارد همسرش کنارش باشه که وقتی از سر کار برگرده با دیدن همسر و دخترش جو کار را فراموش کنه
  • علی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    به نظر من پدر ومادر عروس خانم هم مقصره که اجازه ميدند دخترشان هر روز بیاد خونشون
  • سالار کلهر KR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام به نظر من خانواده خانم هم مقصر هستن که به این مس له اهمیت نمیدن .ببخشید اگه دل خانمت مطمعنی جای گیر نیست میشه با صحبت ومشاوره حلش کرد به خاطر دخترت اون که گناهی نداره پناه برخدا ⭐⭐⭐
  • محمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    تنها با قاضی رفتن درست نیست! باید تمام حرف های خانم را هم شنید، و دلیلش را پرسید، آنگاه نظر داد!
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اونی که میگه حق داره احتمالا خودشم همین جوری دیگه هر چیزی حدی داره
  • محسن IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    واقعا خانم باید کنار شوهرش باشه اول شوهر بعد خانواده پدر
  • زی زی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اینطور که شما می گید حق دارید اصلا خونه ی پدر هر چقدر هم خوب باشه یه مرزی وحدی باید ایجاد کرد چون زندگی به سمت سردی پیش می ره من خودم خیلی خونه ی پدرم می رفتم ولی بعدا متوجه شدم چ اشتباهی بوده این حرکت. به جای رفتن ودراز کشیدن خونه ی پدر می تونستم زندگی قشنگ تری برای خودمو همسرم درست کنم وغذای بهتر شوق بیشتر و...رو به وجود بیارم. الان انگیزه ی بیشتر وسر زنده تر به زندگی ادامه می دم طلاق هم اشتباست باید به مشاوره برن برای هر مشکل طلاق راهش نیس بخصوص بچه هم وسط باشه باید بیشتر درک کنن همدیگرو.
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اگرپدرومادردرست حسابی داشت نصیحتش میکردن که نرواونجاتازندگیشون به جدایی کشیده نشه البته زن بایدخودش هوای زندگیشوداشته باشه حالاایشون که نمیفهمه پدرومادرش بایدشیرفهمش کنن بیچاره شوهرش چی میکشه
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    خاک تو سر این جور زنا بکنن
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    تقصیر پدر مادر دختر هست رک بگم نیاد دوبار بهش تشر بزنند دعوا کنند نمیره دیگه مقصر اول پدر مادر دختر هست اینجور آدم ها بچه هاشون رو با دوست داشتن زیاد نابود می‌کنند
  • نهال IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    این نمونه زن ها مقصر اولی پدر و مادرشون هستن که با دخترشون حرف نمیزنن . و این وسط یه دختر قربانی طلاق میشه
  • من IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 1
    از کجا معلوم آقاهه راست میگه؟! بعدشم، خودش خونه نیست کلا و می خواد یکی تو تنهایی بسوزه؟! حالا خدا رو شکر که گفته میتونی بری خونه بابات ولی از کجا معلوم که راست میگه گفته یه ساعت قبل از من خونه باش؟! اینم به کنار، اون خانم هم دل داره که شما فقط میگی یه ساعت بیداری! والله که کل پولی که درمیارید خرج خانم و زندگی متاهلی نمیشه و بهانه کردید سرکاریم!
  • ناشناس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    مرد بیچاره
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه و زندگیهارو نجات بده
  • بهروز IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بنظر من مرد شبو روز برای راحتی زنش و بچش زحمت می‌کشه هم زن حق و حقوقی داره هم مرد اما مردی که میلیون ها میلیون خرج میکنه تا زنو زندگی بسازه. اگه بدونه این بلاها سر راهش قرار میگیره مجردی بودن رو ترجیح میده و اون زن هم نباید با این رفتارا و کارا غرور و شخصیت مرد رو خورد کنه
  • محمدی FR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    باسلام بهتره با پدریاخانواده این خانم صحبت بشه وازاون طریق مشکل قابل حل تر خواهد بود چراکه اون خانوم ظاهراخانوادشو کاملا قبول داره
  • فرید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    طلاق بده بره چون این زندگی فایده نداره
  • معلم بازنشسته IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 1
    حق با آقاست زحمت می کشه تا آسایش و آرامش خانواده تامین بشه وقتی ازسر کار میاد خانواده دور هم باشند واز محبت همدیگر بهره مند شوند چرا که ابراز محبت و علاقه به یک دیگر و ایجاد یک فضای گرم در خانواده ازضروریت های زندگی می باشد .
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بنظر من حق با مرد بنده خداست نمی دونم بعضی خانوما چرا اینجورین
  • محسن IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    این کجاش جزیی از عجایب خوب مرد بیچاره حق داره و دوست داره خانوادش کنارش باشن ، زن صیغه ایش که نیس
  • سعید IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    رفتن هم حدی داره اگه زن میخاد بره خونه پدرش کمتر بره بعد با هماهنگی شوهرش بره و طلاق کار درستی نیست
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    هر زنی روز اول دنبال شوهره بعد که خرش از مل گذشت دنبال خانواده پدریش میره
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اینجور که معلومه همسرتون توفکرزندگی باشمانداره دختر وقتی ازدواج میکنه دیگه باید خونه پدرکمتربره بچسبه به زندگی خودش اگه اینجوری باشه که همیشه بری خونه پدر و پس بهتربود ازدواج نکنی
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    واقعاابن آقادرست میگه انسان ازدواج میکنه که آرامش وتسکین حاصل کنه نه اینکه فقط کارکنه وروزراشب چقدرزیباست این خانوم به فکرخودوشوهروآینده دخترشون باشه
  • نامی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    من پنچ ساله ازدواج کردم تو شهر غریب هستم بخاطر شرایط شغلی شوهرم نمیتونیم در طول سال حتی چندبار باهم بریم خونه پدرم ولی هنوز هم نشده تنهاش بذارم و خودم برم هروقت شرایط فراهم بشه چندروزی میریم باهم اونم شاید دوبار درطول سال چون واقعا دوست ندارم شوهرم تنها بذارم از سرکار ک میاد من خونه نباشم
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    حق دارن با ولی سعی کنن با مشاور مشکل رو حل کنن بچه دارن به فکر بچه شون باشن
  • حلیمه ذاکری دوست IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    با چندین مشاوره پی در پی حتما درست میشه چون نیاز به ریشه یابی داره،اصل مشکل باید دربیاد و برارفع مشکل دو طرف تلاش کنند.طلاق راه صحیحی نیست باوجود یک بچه.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    واقعا ار دست انسانی که شرایط را درک نمی کنه زن و مرد فرقی نداره منم متاسفانه با چنین زنی درگیرم بیست ساله اقایونی که زن خوب دارن قدرشو بدونن فقط شاید خدا بتونه چنین انسانهایی را به راه راست هدایت کند
  • رضا JP ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    سلام برادر به خاطر دخترت صبحت کن طاق چاره کار نیست خدا خودش کمک کنه زندگیت سر سامان بگیره به امید خدا
  • اسو‌ IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    باید دید که تمام حرفهای آقا واقعیت داره یانه اگه تمام داستان همینه که ایشون حق دارن ولی باید حرفهای خانم رو هم شنید من بعنوان یک زن تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم زندگی و خراب کنم اون هم با یک بچه مگر اینکه واقعا نشه ادامه داد
  • تارا IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    نمیدونم چراماخانوم هافکرمیکنیم اقایون مقصرند .درصوتی که بعضی اقایون واقعابرای زندگی مشترک تلاش میکنندکه پابرجا بمونه.من شوهره خودم یک سال نذاشت خانواده مو ببینم مگه اسمون به زمین اومد ولی الان براشون میمیره.زندگی مثل موجهای دریاست.یه موج میاد باز موج دیگه.فقط صبر وتوکل برخدا.
  • نرگس IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    خدایی طلاقش بده تا بفهمه چه کار زشتی کرده
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    یه جوری نوشتید عجیب که یه لحظه حس کردم چقد دیر این خبرو دترم میخونم.مینوشت درخواست معقول خیلی بهتر بود چرا که هر شنونده ای اعم از آقا یا خانم،مطمئنا به این جوون حق میده.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    قضاوت کردن خیلی سخت هست انشااله با مشاوره گرفتن ونصیحت بزرگان صلح وسازش اتفاق بیفته توزندگیشون
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام خدمت عزیزانی که نظراتشون رو ارسال کرده‌اند، ببخشید ضمن احترام به نظر همه، اما من فکر می‌کنم که در اینگونه موارد(زندگی خانوادگی و روابط زوجین) بهتر است که سکوت کنیم .چون ممکن است با اظهارنظر اشتباه ما، خانواده‌ای ازهم بپاشد و گناهش به‌گردن ما نیز هست. درسته، درظاهر، کار خانوم اشتباهه. اما باید ریشه‌یابی بشه و دلیلش مشخص بشه. شاید خدای‌نکرده،مبتلا به افسردگی باشند یا... . هزار دلیل می‌تونه داشته باشه. با این قضاوت‌هایمان در فضای مجازی، شوهر را دلسردتر می‌کنیم.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    عزیزان، بهتره که از اظهارنظر در زمینه مسائل خانوادگی، چه در جمع‌ها و چه در فضای مجازی، خودداری کنیم. همین حرف‌های به‌ظاهر عادی و درعین‌حال، غیرکارشناسانه ما، ممکن است به‌بهای ازهم پاشیدگی یک زندگی تمام شود.
  • ماهان IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    خدا بهت صبر بده....طلاقش بده راحت کن خودتو.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    ه
  • نرجس اهنی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اندازه نگه دار که اندازه نکوست .حتما خانواده ی خانم باید تذکر بدهن وپذیرای دخترشون نباشن.
  • شیدا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    کاملا منطقی هستش خواستشون زنش زن زندگی نیست متاسفانه.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    ای خدا
  • زهرا IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    خب آقا حق داره بنده خدا زندگیش سر و سامون میخواد
  • سام IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    باید از مشاورکمک بگیره شايد زندگیشودوست نداره
  • نسرین IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام، عجیب نه ،منطقی هر مردی برای خودش شخصیت داره ،و دوست داره مثل هر موجودی به اون توجه بشه رفت و آمد زیادی دلسردی میاره، این خانم باید کمتر بده خونه ی پدرش تا خودش هم نسبت به شوهر و خونه اش مسئولیت پذیر ی بیشتری حس کنه.
  • احمدی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    برادرم اگرتنها براساس فرمایشات شما قضاوت کنیم حق باشماست بایددلایل این رفتار همسرت رابدانیم آنگاه قصاوت کنیم چون دلائلی که همسرت برای اینگونه اعمالش رادارد نمیدانیم لذا چه اوراحاکم کنیم وچه محکوم دچار اشتباه شده ایم
  • مریم IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    الان به شما اقای محترم حق میدم ولی برای قضاوت باید پای صحبت همسرتون بشینم حتما اونم دلیلی داره برای رفتن خونه پدرش
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بنظر من اون خانم مشکل روانی داره هرچه سریعتر خلاص .
  • کریم IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اگه واقعا همدیگر را دوست دارید هر دوطرف،طلاق راهش نیست خونه ات را ببرپیش پدر خانمت.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام دوستان زده شدن مرد از زنش به خاطر این رفتار وحرکتهایی که خانومش داشته درست استچون وقتی یک زندگی مشترک که دو زوج با هم شروع میکنن یعنی دیگه باید مستقل وبه زندگیه خودشان برسند درست میگویید بعضی وقتها به عیادت وکمک کارهای سخت میشه رفت به خانه پدری از هر دوطرف میگم ولی زن باید وقتی آقاش میاد خونه خسته وکوفته باید خستگیشو دربیاره از لحازی که بالا آقا خودش ذکر کرده بودن کلا حق با آقاست ولی بازم به زندگی برگردن بهتره تا جدایی
  • محسن IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    هر چه سریعتر خلاص بشه خوبه.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اشکال نداره چه عیبی داره بزار بده خونه باباش
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظرم من این خانم مشکلی نداره پدرو مادرش خوب نیستن که دخترشان رو نصیحت نمیکنن اصلا دلیلی نداره که زن بعد از ازدواج هفته ای یک بار بیشتر به منزل پدرو مادرش بره
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    إن شاءاللە مشکلتان حل شود واگە هم پا فشاری کرد همون بهتر جدا شوید
  • مهدی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    یه طرفه هم نمیشه قضاوت کرد باید صحبت های خانم رو هم شنید
  • سعید IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    همتونو اسکل کردن با ی داستان الکی..چقد بیکاریم
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    هیچ زنی بی دلیل زندگیشو خراب نمیکنه حتما کاری کردی که ازت فراریه عامو
  • مونا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    حق با شما حالا یه بار به زنتم فرصت بده باهاش حرف بزن این فرصتم بخاطره خودش نده بخاطره بچت که دورزجونش بدبخت نشست ببین اگر درست نشد طلاقش بده بچرم خودت بگیر تا اون تنهایی رو حس کنه بفهمه ینی چی
  • م IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    برعکس این قضیه رو باید چیکار کرد مردی که هیچ اهمیتی به زنش نمیده ولخرجی هم نمیده رو باید چه رفتاری باهاش کرد آیا سزاوار طلاق نیست ؟
  • م. ش IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    یک‌سویه نمیشه قضاوت کرد!
  • بی نام IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اصلا هم عجیب نیست! وقتی از خونه پدری خارج شدیم برای یه زندگی مشترک، دیگه زندگی زناشویی و همسرمون باید اولویت داشته باشه. من هم همین مشکل رو دارم. وابستگی شدید همسر به والدین. این وسط، مادر همسرم هم مقصر هست. بهرحال یه مشاور خانواده شاید کمک کنه.
  • محمد IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    طلاقش بده زندگیتو بکن
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    هیچم عجیب نیست به نظرمن حق باهردوشونه من خودم هم متاهلم مردبرای اینکه زندگیش رابتونه جمع وجورکنه زمان بیشتری بایددربیرون خونه باشه وزن هم خوب ازاین تنهایی افسرده وخسته میشه لذاعشق وعاشقی بین زوجین کم وسردمیشه ومسئول همه این همه بدبختی تورم وگرونی واقتصاد ورشکسته است
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    بخدازناتاازدواج نکنن خانه پدربراشون عزیز نمیشه پس چرااگه مجردیدهرروزبایک بهانه ای از خونه میزنیدبیرون خودم زنم ولی بخداابرویه زنان رابردیدیکم منطقوعقل داشته باشید
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    یه مدت توام بارفیقات بری دیربیایی خونه درست میشه
  • m IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    خودم یه دخترم به دختر ها و همجنسام حق میدم اما به نظرم اینجا حق با همسر بهناز بوده بنده خدا از رفتن به خونه باباش محرومش نکرده اما بهناز هم باید به حرفش گوش بده باید به استقبال شوهرش بیاد
  • حسن IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    باسلام به نظر بنده این آقا تصمیم خوبی گرفته بنده خدا که چی همش تنها باشه بعد این همه مدت روز که سرکار قرار نیست آدم بیاد خونه گرسنه و بی همدم بمونه بره خونه باباش برا خودش راحت بمونه اینم فکر زندگیشو کنه هر کاری راه حلی داره اگر این خانم بچه و شوهرش رو دوست داشت یا زندگیشو حداقل دوستداشت اصلا نمیزاشت کار به اینجا ختم بشه
  • زن ایرانی GB ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 2
    حتما این آقا خودش یه مشکلی داره که زن پایبند خونه نیس والا هیچ زنی راضی به متلاشی شدن زندگیش نیس زود قضاوت نکنیم
  • شهروند IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام، لطفأ قوانین بد مهریه را اصلاح نمایید تاباعث دور شدن جوانان از ازدواج نشود و تشکیل خانواده و فرزند آوری انجام شود، جوانان امروز از ترس مهریه و عواقب وحشتناک بعد از آن تن به ازدواج نمی‌دهند، متاسفانه در چندین سال اخیر اکثر بانوان به امر مقدس ازدواج به چشم تجارت و کسب درآمد می‌نگرند، لطفأ قوانین بد مهریه را اصلاح نمایید تاباعث دور شدن جوانان از ازدواج نشود،،،،،
  • ناشناس IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 1
    حالا برعکس داماد عوضی من دخترمو مجبور میکرد همیشه بیاد خونه ما یه روز میگفت خسته ام میخوام بخوابم یه روز میگفت میخوام بنویسم به خیال خودش نویسنده بود .با پول خودش داده بود کتاب چاپ کرده بود توهم بر داشته بودش .برای پسر بچه ۳ سالش وقت میزاشت نه برای زنش نه مسافرت نه مهمونی نه پارک .سال اولم که بغل خونه مادرش بود مادرش همش میگفت چرا زنت نمیره خونه باباش بمونه .خوب اخه خدا نشناسها اگر قرار بود همش بیاد خونه باباش برای چی شوهر کرده .اخرش هم بعد هفت سال انقدر دخترمو ما را عذاب دادن طلاق تفاهمی گرفتن و دخترم از حق و حقوقش گذاشت و بچه اشو برداشت .خدا نگذره ازشون انشالله.هفت سال دختر عزیزم همه جوره جنگید تا زتدگیش از هم نپاشه .خیر سرش دامادم عاشقش بود بچه امو از ۱۷ سالگی زندگیشو و جوانیشو تباه کرد .قهر میکرد میرفت خونه مادرش هی طلاق طلاق میگفت ..پدر نداشت تک پسر بود .مادرش مخالف بود .اخرشم به هدفش رسید انقد جادو جنبل کرد
  • هادی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    13 5
    داداش بنازم صبر و حوصلت رو . من ک دوازده روز هم نمیتونم تحمل کنم همچین رفتاری رو هرچند ک اولش مقصر خودت بودی ک کار رو ب زن و زندگیت ترجیح دادی . از قدیم میگند از دل برود همان ک از دیده برفت . تو خودت بودی ک حضورت رو از اول کمرنگ کردی تو زندیگیت و دیگه هم فایده نداره بنظرم
  • حسین IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 2
    منم گیر همچین زن اشغالی افتادم
    • غزل IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      3 0
      بااین الفاظ شخصیت شماهم روشد واقعاکه چه مردی هستی به ناموست اشغال میگی پس خودت چی هستی
  • نانی IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 1
    خانومشون مشکلی دارن ویا حتی امکان دارد اعتیاد به موادی چیزی دارن که مدام دنبال بهانه وفرار از خانه اش به خانه پدری است
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 1
    باهاش صحبت کنین به نظر من پدر و مادرش هم مقصر هستن نباید اجازه بدن که دخترشون ایقد همسرش تنها بزاره مگه چه خبره هر روز خونه پدر
  • علی IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    7 7
    باسلام..خداونداین خانم راکه اینقدرشوهرشواذیت میکنه ببخشدوامیدوارم که از کلمه طلاق که منفورترین چیزهست دیگه استفاده نشه برگرده به زندگی..چنانکه پیغمبرمیفرمایدکه اگر بمن وحی میشد که به غیرخداکسی دیگر رابپرستید به زن میگفتم شوهرش راپرستش کند..پس خدا ازگناه این زن انشا،الله بگذره وبرگرده به زندگی
    • یک زن IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      مردا نپرستیده چه قدر خود شیفته ان و هر کاری بخوان با زنا میکنن همون پیغمبر گفته از گل نازک تر به زنت نگو اماکی رعایت میکنه
  • مملی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 3
    حتما خانم اون اسایش رو تو خونه نداره میره منزل پدرش حالا چرا طلاق
  • عبدالله IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 2
    این مرد به فکر ی خانم خانه دار دیگری باشد تا کار بزودی حل میشه ،یا خانم تصمیمش عوض میشه ،اگرنشد شما هم وقت خود را تلف نکرده ای و زمینه را برای ازدواج مجدد فراهم کرده ای.
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 2
    تقصیر پدرمادر زن است انها باید دخترشون،را حالی کنند اگر گوش نداد توخونشون،راه ندن تا مجبور باشه خونه خودش بمونه تازه بنده خدا بازهم ادم منصفی است انگ دیگه ای نمیزنه ومیگه خوب خونه پدرش بره ولی به وقتش خدابه دادش برسه من نمی دونم چرا پدرمادر زن حاضر بچشون طلاق بگیره،مشکل ازخانواده زن است
  • سعید IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    6 0
    خاک بر طرتون با تیتر زدنتون این خیلی درخواست عجیبیه؟ واقعا شعور ندارین که اون بدبخت رو درک کنید و این درخواست منطقی که داره براتون عجیبه؟ ببین رسانه و مطبوعات دست چه ادمای بیسواد و متحجری افتاده خاک بر سر ما که مطالب شما رو میخونیم از ماست که بر ماست
    • نیلا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      تیتر زدنشون به خاطر جذب شدن ی آدمایی مث ماست که خبرشون رو بخونیم در غیر این صورت هیچ جایی برای عجیب بودن درخواست ایشون وجود نداره!
  • مقدم IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    شاید اگه یه طرفه به قاضی نداریم و حرفای خانم را هم بشنیدم قضاوت درمورد ایم موضوع تغییر ممکنه پیدا کنه
  • حامد IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 1
    سلام به نظرم بهتر است تنهایی با پدر و مادر همسرش صحبت کند و از آن ها بخواهد که با دخترشان صحبت کنند و او را نصیحت کنند
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 0
    ببین از لحاظ عاطفی چیزی کم نذاشتی که همش دوست داره اونجا بره،اول جوابش رو از خودت شروع کن
  • محسن IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 1
    به نظر من باید این خانم دنبال بهانه هس که بره چون ظاهراًعلاقه ای به زندگی باشوهرش نداره باید خودشم کوتاه بیاد وتوافقی متارکه کنه بره دنبال زندگی دلخواهش
  • علی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    بنام خدا . بروید و پیگیری کنید ریشه و سبب این که این زن هر روز می‌رود خانه پدرش چیست سبب را که فهمیدی میتوانی مشکل را حل کنی طلاق را بزار برای آخرین آخرین مرحله
  • ملکمحمدی GB ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 4
    خوب دختره وابسته ی خونوادشه'منم ۸ساله ازدواج کردم هرروزمیره خونه باباجونم ولی شوهرمم میبرم همراهم که تنهانباشه'
  • مهرداد IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    به نظر من این آقا باید به بهنازش بگه برو خونه بابات بمون فقط هفته ای 1روز میتونی بیای پیش من ، یکم این مدلی اسرار کنه مطمئنن بهناز برای بودن تو خونه خودش حریصتر میشه
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بهش حق میدم و کاملا درکش میکنم.
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    منم همین مشکل را دارم خانمم روزی دو بار صبح وشب میره خونه باباش چون خونه باباش نزدیکه
  • میثم IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 3
    متاسفم برای شما که تا الان باهاش ادامه دادی. همان روز اول نه روز دوم باید خودت میبردیش میزاشتیش خونه باباش. کلید خونه هم ازش می‌گرفتی. قفل خونه هم تعویض میکردی که اصلا نتونه بیاد خونه. خودش متوجه میشد که یک من ماست چقدر کره میده
  • مهین IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    چرا تیتر الکی و زرد می زنید اینجوری بازدید خوردن خیلی بده کلا باید شما رو حذف کرد
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 1
    توهم وسایلتو جمع کن برو خونه پدرزنت .همش همون جا باش.اونوقت ببین که خودشون ردش میکنن.بچه که گناه نکرده از الان تنها باشه.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    حق با آقاست منّ هم این مشکل را دارم
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 1
    حق با آقاست منّ هم این مشکل را دارم
  • حاجیخان IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    8 1
    به نظر من یه خونه دو طبقه با پدرخانمش بگیره یا پیشنهادش رو بده ببینه نظر خانم چیه. اگه استقبال کرد که حَلِ و اگر بهانه تراشید فاتحه اون زندگی رو باید خوند
  • میرزا IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 3
    طلاق به نظر میرسه طلاق راه چاره میباشد. هر دو راحت میشن.راه دیگه ای نیست
  • علی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    سلام ولا من اگه بودم خیلی وقت پیش طلاق ش داده بودم
  • متین IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 5
    سلام ،به نظر من حتما زندگی یه روال کاملا تکراری و خسته کننده ایی رو برای شخص داره که خانوم از سر بی حوصلگی یا ...هر روز به خانه مادرش پناه میبره، و از طرفی وقتی خانم خانواده چنین مهربونی داره که حتی بیان دنبالش یا میتونه از اونجا برا همسرشم غذا بیاره، این یعنی اونا به فکر دامادشونم هستند، آقا فکر میکنن اگه طلاق بدن این زنو به آرامش میرسن، لابد همین استدلالها هم مساله به این سادگی رو به کتک کاری میرسونه، چرا تو زندگیشون جایی برای سفر، خریدهای ۲ نفره، مهمونی غیر و ... باز نمیکنن که روال تکراری نشه، اگه هم با توجه به شرایط شغلی اینهم برا آقا مهیا نیست، خوب اونم بره خونه مادر خانم در کمال خوشی از جمع اونا لذت ببره و تازه کلی هم از خرج اضافه آی و برق و گاز و خرید مایحتاج جلو میوفته
    • ب US ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      خیلی قشنگ و منطقی میفرمایید شما خدا اجرتون بده که یک طرفه به قاضی نمیرید
    • م. ج. ج IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      احتمالأ یا مجردی و یا زز
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 1
    درسته کار درستی نیست ،خانم هم فعلا سرش به سنگ نخورده .خیلی خانما سر خیانت یا رفیق بازی شوهر .اعتیاد ودست بزن واین چنین مسایل خسته شدن ..ایشونم چون شاید خوبه همسرش خوشی زده زیر دلش ،، ولی بازم تا نظر دو طرف نشنویم نمیشه قضاوت کرد زندگی خیلی هم سخت نیست فقط ماها سختش میکنیم ..من و امثال من که تنها شدن شاید قدرشو بهتر بدونن
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      ما نمی تونیم یه طرفه قضاوت کنیم واقعا که امان از این قضاوت ها
  • FR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 0
    خوب همین اشتباهات باعث میشه آقایون هم از خونه وزندگی دور میشن و تمایلی به آمدن بخونه را از دست میدن خانمها باید هوشیار باشند.
  • سهیلا IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    بنظرمن سه طلاقش کن
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    چه جالب منم هر روز خونه بابام ولی شوهرم هیچ مشکلی ندارن.تازه فکر میکنم راحت هم میشه از سرو صدای بچه ها.اتفا با بهش میگم چرا نمیگی نرو.البته ساعت شغلی شوهر خیلی تاثیر داره.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اگه حرفات راست باشه چون با شنیدن حرفایه یه طرف نمیشه قضاوت کرد...به قول بزرگان عرب زن رو زن تربیت میده چاره دردت زن دوم داداش...
  • admak999@gmail.com IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    والله من بودم یک هفته بعدطلاقش میدادم در انتخاب همسردقت نکردی
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    داداش حق داری
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    داداش حق داری
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    حق داری ولی صبر کن شاید خوب‌ شد
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    منم فکر میکنم 1-شوهرش از نظر عاطفی براش کم میذاره خانم هم میخواد این کمبود رو توی خونه باباش جبران کنه 2-شوهرش احتمالا آدم اجتماعی نیست و با خونه پدر خانم هم ارتباط نگرفته
  • عبدالله، IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    سلام، با احترام به نظر همه عزیزان، کلید حل مشکلشون دست منه، البته اگر مشکل فقط همین یکی باشه، چون من تجربه کردم این روزها را وبه راحتی هم حلش کردم بی سر و صدا بدون اینکه کسی بفهمه، خونه اجاره گرفتم عسلویه، الحمدالله همه چی عالی شده، شوهر باید دست به کار بشه مهاجرت کنه به یه شهر دیگه تا زن فاصله بگیره از خانواده پدرش، سرش میاد تو زندگی خودش ،مشکلش حل میشه، چون اکثر همکارام تو عسلویه همین مشکلو داشتن وبا اومدن عسلویه همه چی گل و بلبل میشه،
  • عبدا... IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    همه نظریه ها درست بود زیرا من همه نظریه ها را در همه زندگیهای مردم دیدم به آقا توصیه میکنم صبر وشکیبایی از خود پیشه کنند تا اینکه پدر مادر خانمش فوت کنند مشکل اینها به این صورت حل بشود.۶
    • محمود IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      بارکن ازخانوادش فاصله بگیراگردرست نشدزن دومی بگیردرست میشه ۴
  • تپه IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    سلام نظر شخصی بنده این است بخاطر دخترش از طلاق دادن صرف نظر کند ولی بدون مشورت با خانم و پدر و مادخانمش زن دوم را بگیرد آن وقت همه آنها میفهمند که چه اشتباهی کردند
  • yaghub IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    سلام همچین عجیب نوشته فکر کردم یه شرط خنده دار و غیرقابل اجرا و خارج از عرف مثل اینکه بعد از طلاق تجدیدفراش ابدا نکنی...خخخخخ خبری دقت کن...
  • رحمت IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    باسلام مقصر هیچ کدوم نیستید این مشکلات اقتصادی متاسفانه خونه انسانیت رو داره میکشه وگرنه هیچ حیوانی خونه و زندگیشو ول نمیکنه عشق ها کزپی رنگی بود عشق نبود عاقبت ننگی بود
  • تاراد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    به نظر من هم حتما اون خانم محبتی نمیبینه که میره خونه پدرش خیلی از اقایون هم زن رو فقط برای کنیزی میخان
  • تاراد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظر من هم حتما اون خانم محبتی نمیبینه که میره خونه پدرش خیلی از اقایون هم زن رو فقط برای کنیزی میخان
  • تاراد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظر من هم حتما اون خانم محبتی نمیبینه که میره خونه پدرش خیلی از اقایون هم زن رو فقط برای کنیزی میخان
  • رز IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    بهتره برید پیش مشاور اون بهتراز هرکسی میتونه زنت رومتقاعدکنه که هیچ جاخونه خودآدم نمیشه بخاطردخترتون حرف طلاق رونزنید
  • رستم چینی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    تقریبا با مقداری تخفیف واقعیت زندگی من همین خانمم فقط مونده که با مادرش بره حموم اونم چون حمومشون جا نداره اگر نه همه جا با خانواده بخصوص مادرشه تازه سیزده بدر اولین سال ازدواج بخاطر اینکه ماشین شون جا نداشت رفتن کاشمر منم نبردن ولی تو راه ماشین خراب شد برگشتن خیلی خندیدم...حالا زندگی خوبی داریم خدا رو شکر
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 1
    آقای محترم می دونم سخت به هرجهت از اون اول باید نشون می دادی که قبل از اومدن تو خونه باشه ولی به هر جهت الان به خاطر دخترت یه فرصت دیگه بده ان شاءالله که همه چی درست بشه ولی سعی کن یه کم بیشتر برای خانواده ات وقت زمان بذاری با هم بیرون بروید ویا وقتی خونه مادرش خودت برو دنبالش وبا هم برگردید به هرجهت اینم یه عادت غلط که بعضی از دخترها هنوز تو بچگیشون سیر می کنند
  • حسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    هر مردی دوست داره با یه فرشته ازدواج کنه اما فراموش میکنه یه فرشته برای زندگی نیاز به به بهشت داره
  • عسکری IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    همه باید بدانند پس از ازدواج اولویت اول زندگی مشترک هست یعنی شما در انتخاب پدرومادرتون نقاشی نداشتید ولی در انتخاب همسر و داشتن فرزند شما انتخاب کرده اید که ازدواج کنید وفرزند بیاورید پس متعهد هستید این خانم به این بلوغ نرسیده حتما باید مشاور بهش بگه حق با آقا هست
  • کوروش IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    مطمئنی میره خونه پدرش؟
    • احمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      ولش گن بروزن بگیر
  • ماهان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نام خدا طلاق بده اما قبل اون بهش بگین اگه خونه رفتن به پدر اصلاح شده که شد اگه نه بده بره اما دخترش چی؟
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    من فکر میکنم همسرتون یادش رفته که ازدواج کرده همون بهتر که طلاقش بدهید و برای یک عده هم درس عبرتی باشه
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    چه عالی ای کاش خانم منم هم یه ساعت بودن من میرفت خونه بابا ای میشود ارزو شده برام
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظر من باید مشکل ریشه یابی بشه وحل بشه معلوم نیست اگر این فرد همسرش طلاق بده یا همسر دیگری اختیار کنه زندگی بهتری داشته باشد مخصوصا که یک فرزند هم داره وفرزندش آسیب می‌بیند هرمشکلی با راه حل منطقی قابل حل شدن است
  • سکوت IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    ببینید دوستان .برادر عزیز .این حق شماس که شاکی باشی .وکارخانمت هم کاملا اشتباه . ولی بنظر من بشین فکر کن ببین چرا این اتفاق فتاد . خوب نمیدونم شغلتون چیه ولی اون شغل و شیفتاهم یکم بی تاثیر نبوده . یروز بشین باهاش حرف بزن بگو چرا اینجوری شده . باهم مشکلوحل کنید .اگرجواب نداد به یه مشاوره رجوع کنید بازم اگه جواب نداد بعد تصمیم طلاق بگیرید . مشکل ما برعکس شماس . بااینکه ازشوهرم درخواست طلاق کردم حتی به خودش اجازه نداد که زندگیشو بسازه .وداره ادامه میده
  • سید مصطفی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام .عزیز باید ساعات باهم بودن رو به مرور زیاد کنید.مادرم خدا بیامرز. مثال قشنگی میزد میگفت یکنفر یک ماشو .یا الک جلو صورتش گرفت .گفت فلانی من و چطور میبینی .گفت همونطور که تو منو میبینی .عزیز باید خودتو از دید مقصر ببینی وبفکر چاره بیفتی .
  • زهرا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    شاید باید به خانومتونم حق بدین به گفته خودتون همش کار کردین نه تفریحی نه گردشی همون‌جوری که باید محیط واسه آقا مناسب باشه واسه خانومم باید خوب باشه
  • حمید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    عزیزانم مشکل چیز دیگری است .آدرس واشتباه رفتید
  • ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    11 0
    غذاتونو از خونه باباش میاره چ کمک بزرگی . بهتره خانمت تو خونه بمونه ناهار و شام حسابی بپزه تا بفهمی مواد غذایی چقدر گرونه تا دیگه ...
  • محمد US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    وسایل جمع کن برو خونه پدرس
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظرمن کسی‌ که زن میگیره باید جایی خونه بگیره که نزدیک خونه پدر خانومش نباشه که زن عادت کنه هرروزبه خونه پدرش
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    یکی از همکاران بنده همین مشکل را داشت و مشکل بجایی رسید که میخواستند طلاق بگیرند همکارم هر روز ناراحت و سر خورده سر کار حاضر میشد وقتی در مورد مشکلش گفت یه راه حل خوب یادش دادم که زندگیش تغییر کرد گفتم هر روز بعد از کار به منزل خانواده زنش بره و با لباس راحتی استراحت کنه مادرزن و پدر زنش که محرم هستند اگر خواهر زن و برادر زنش و بقیه خانواده حرفی زدند و ناراحت بودند بگه من اینجا خونه خودمه وقتی زنم اینجاست شما اگه مشکل دارید اینجا نیاید بعد چند روز نتیجه میگیره
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    سلام خدمت خوانندگان عزیز این خانوم عاشق همسرش نیست چون اگر دوست داشت این حال روز نداشت وعشق پدرو مادر جایگزین همسر نمی کرد بنده بیست سال ازدواج کردم در یک شهر غریب که اقوام خودم نیستند درکنارم اقوام همسرم یکبار نگفت برم خانه پدرومادر وخواهرم من بهش میگم تورو خدا برو.........
  • سلیمی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    این زندگی آخرش به طلاق ختم میشه وچیز عجیبی نیست ومن مقصر ۹۹ درصد این زندگی رو پدرومادر اون خانم میبینم چون اونهابه عنوان بزرگترعاقل نبایدبه عقاید وروحیات دامادشون بی احترامی کنن ودخترشون روقانع کنن رفت وآمدزیادی درست نیست وکاملااشتباهه...اون خانم اگه همسرشو دوست داشت حتی برای یک لحظه تنهاش نمیذاشت وبهش وابسته میشد.
  • اکو IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    داداش برو بشو دوماد سر خونه تو هم خونه مادرزنت زندگی کن اینجوری مشکل حل میشه بهت قول میدم یه هفته اینکارو بکن کلا تو و دخترشونو بیرون میکنن دیگه خانومت ماهی یه بار به زور راش میدن اونجا
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    ما یه همسایه داریم هر روز خانم با بچش ساعت ۹ میاد خونه ی پدرش و غروب میره خونش با هم فاصله زیادی دارن نمی دونم کارو زندگی ندارن هر چیزی به اندازش خوبه
  • عبدال IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اصلاتیترموضوع غلط هست با اون چیزی که اتفاق افتاده
  • ناصر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    باسلام بنظر من پدر مادر خانم هم مقصر هستند
  • ناشناس IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    یک چیز برای من سوال... پدر ومادر دختر چطوری بعداز ازدواج دخترشون هنوزم حاضرن خرجشو بدن... غذا درست میکنن برای داماد هم میدن؟؟ من یک پیشنهاد برای این آقا دارم... شما هم یک مدت بعداز کار برو خونه پدرخانم بمون... باروی خوش... جوری که مثلاخیلی بهت خوش میگذره... حتی چند شب همونجا بخوابین... کم کم پدر ومادر خانمت خسته میشن خودشون به دخترشون میگن برو سر زندگیت دختر گلم.... کافیه 20روز این نقشه رو اجرا کنی... موفقیتت حتمی برادر عزیز...
  • احمد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بنظرمن مقصر پدر مادر دختره هستند اگه اونا نزارند انقدر زیاد خونشون بیاد ویه کم نصیحتش کنند وراه زندگی کردن رو بهش نشون میدادن هرگز باینجا نمیرسید
  • بنده خدا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 0
    مردم همیشه در صحنه ایران ... شما اگر زندگی خودتون مشکل داشت اینقدر وقت نمیزاشتین وسعی نمی کردین حلش کنید بعد برای زندگی این بنده خدا این همه نظر گذاشتین همه نظراتم تخصصی وکارشناسی شده ... همه استاد نظر دادن برای دیگران هستیم بابا بچسبید زندگی خودتون رو بکنین مشکل این بنده خدا ها رو هم مشاوره ودادگاه حل می کنه
  • سعید IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    تا که طلاق نگیری آروم نمیگگیری
  • حسن IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    فکر کنم اونجایی که میره اسمش خونه مامانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید