پیدایش جراحی پلاستیک به حدود سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد و در آثار بازمانده از استفاده از جراحی پلاستیک در درمان و معالجه آسیب‌های صورت، فک و بینی مطالبی وجود دارد که شاهد این ادعاست.

عجیب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان که از شنیدن آن شگفت‌زده خواهید شد! / تصاویر
به گزارش سلام نو به نقل از شفاآنلاین، امروزه انجام هرگونه عمل زیبایی در سراسر دنیا و مخصوصا کشورهایی، چون برزیل، آمریکا و کره‌جنوبی اتفاق عادی تلقی می‌شود و انگار جزئی از فرهنگ این کشورها شده است.
در این گزارش عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی کشورهایی که بیشترین عمل جراحی زیبایی در آن‌ها انجام می‌شود و... را خواهید خواند.

امروزه انجام هرگونه عمل زیبایی در سراسر دنیا و مخصوصا کشورهایی، چون برزیل، آمریکا و کره‌جنوبی اتفاق عادی تلقی می‌شود و انگار جزئی از فرهنگ این کشورها شده و در کنار کارهای زیبایی معمولی مثل کوتاه کردن مو یا آرایش کردن قرار می‌گیرد. اما اگر با نگاهی واقع‌گرایانه به عمل‌های جراحی زیبایی نگاه کنیم خواهیم فهمید، صنعت جراحی زیبایی از کنترل خارج شده و با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است.

کافی است شما یک مجله مد را ورق بزنید یا نگاهی به شبکه‌های اجتماعی مد و زیبایی بیندازید، تقریباً یک سوم افراد مشهور را مشاهده خواهید کرد که حداقل دو یا سه عمل زیبایی را انجام داده اند. اما در کنار همه این کارهای زیبایی معمولی، هستند کسانی که پا را فراتر گذاشتند و دست به جراحی‌هایی زدند که اصلا شناخته شده نیست و جزو عجیب‌ترین عمل‌های زیبایی قرار گرفته است.

در پرونده امروز از تاریخچه عمل‌های زیبایی، عجیب‌وغریب‌ترین آن‌ها، کشورهایی که بیشترین عمل جراحی زیبایی در آن‌ها انجام می‌شود و... خواهید خواند. به امید این که همه به چهره طبیعی خود علاقه داشته باشند و از عمل‌های تهاجمی غیرضروری و هزینه‌های بی دلیل خودداری کنند.

تاریخچه ۵ هزار ساله جراحی عمل زیبایی
اگر بخواهیم تاریخچه جراحی‌های زیبایی را بررسی کنیم، به یونان قدیم می‌رسیم. پیدایش جراحی پلاستیک به حدود سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد. در آثار بازمانده از استفاده از جراحی پلاستیک در درمان و معالجه آسیب‌های صورت، فک و بینی مطالبی وجود دارد که شاهد این ادعاست. در برخی کشورها مثل هند، مجازات خلافکاران با قطع اعضای بدن یا صورت آن‌ها انجام و در نتیجه نیاز مبرمی به جراحی پلاستیک و زیبایی احساس می‌شده است.

در حقیقت، ابتدا این نوع عمل‌ها برای ترمیم اعضای بدن که دچار نقص بودند، استفاده می‌شد و کم کم به شکل امروزی درآمد و حالت زیبایی به‌خود گرفت. والتر یو، سرباز انگلیسی به عنوان اولین فردی شناخته می‌شود که از جراحی پلاستیک سود برد. او در سال ۱۹۱۲ توسط هارلد گیلیز، پیوند پوست انجام داده است.

از لیپوساکشن انگشت پا تا کاشت عضله‌دوسر
آشنایی با عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند
کاشت عضله‌دوسر
اگر از آن دسته ورزشکارانی هستید که از روی اشتیاق به باشگاه نمی‌روید و معمولا به خاطر تنبلی کلاس ورزش خود را عقب می‌اندازید، اما دوست دارید بازوهای عضلانی و بزرگی داشته باشید، باید بگویم شما تنها آدم تنبل مشتاق بازوهای عضلانی نیستید!

یکی از عجیب‌ترین جراحی‌های زیبایی مردان در دنیا کاشت عضله دوسر بازو است. این عمل چیزی شبیه پروتز سینه است. در سال‌های پیش، انجام این عمل بسیارکم و نادر بود، اما انگار مردان تنبل ورزش‌گریز زیادی در سراسر دنیا وجود دارند چراکه این جراحی کم‌کم دارد به یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در بین مردان تبدیل می‌شود.

تغییر خطوط کف دست
اگر به کف‌بینی و پیش‌بینی سرنوشت براساس خطوط کف دست اعتقاد داشته‌باشید، شاید شما هم برای تغییر سرنوشت خود دست به چنین کار عجیبی بزنید! گروهی از افراد معتقدند با عمل جراحی و تغییر خطوط کف دست‌هایشان می‌توانند خوشبخت شوند. برای همین است که این عمل به ظاهر زیبایی به تازگی طرفداران خودش را پیدا کرده است.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

عمل زیبایی ناف
عمل زیبایی ناف یا آمبولیکوپلاستی یکی از جراحی‌های محبوب برای خانم‌هایی است که به تازگی دوران بارداری را پشت سر گذاشته و مادر شده‌اند. بعد از زایمان معمولا ناف شما کوتاه‌تر و پهن‌تر از قبل خواهد شد و شما با آمبولیکوپلاستی می‌توانید حالت ناف خود را به شکل اولیه‌اش برگردانید. این عمل را گاهی افرادی که به علت پیرسینگ در ناحیه ناف دچار زخم شده‌اند، انجام می‌دهند و زخم را ازبین می‌برند. اما به تازگی این عمل در بین جوانان برای تغییر شکل ناف و به ظاهر زیباکردن آن رواج پیدا کرده و به یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان تبدیل شده‌است، البته از نوع عجیب و غریب آن.

زبان ماری
بعضی عمل‌ها صرفا برای زیباتر شدن صورت می‌گیرد و برخی فقط به دنبال گرفتن نگاه خاص در جامعه هستند. دو تکه کردن زبان یا به اصطلاح داشتن زبان ماری از آن عمل‌های زیبایی است که نه تنها عیب صورت را رفع نمی‌کند بلکه ممکن است، خطرناک باشد. عمل زبان ماری فرد را در معرض عفونت و خون‌ریزی قرار می‌دهد. این عمل به قدری خطرناک تلقی می‌شود که حتی انجمن دندان پزشکی آمریکا (ADA) به مردم هشدار می‌دهد که از انجام این کار خودداری کنند.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

لبخند همیشگی
اگر فکر می‌کنید فقط جوکر می‌تواند روی لبش یک لبخند دایمی داشته باشد، سخت در اشتباهید. به تازگی با جراحی لب و بالابردن گوشه دهان، شما می‌توانید مثل جوکر یک لبخند همیشگی داشته باشید. این عمل به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در بین دختران در کره‌جنوبی تبدیل شده و همه به دنبال داشتن یک لبخند زیبا هستند. البته طرفداران این عمل زیبایی در جهان هم رو به رشد است.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

لیپوساکشن انگشت پا
حتما اسم عمل لیپوساکشن را شنیده‌اید، این نوع عمل به خارج کردن چربی اضافه از بدن گفته می‌شود و بیشتر ما فکر می‌کنیم برای خارج کردن چربی‌های اضافی ناحیه شکم و پهلو استفاده می‌شود، اما باید گفت شما می‌توانید با انجام لیپوساکشن انگشتان، انگشت‌های پای خود را لاغر کنید. کل این روش دقیقاً به همان روش لیپوساکشن انجام می‌شود. در بین افراد مشهور که این عمل زیبایی را انجام دادند می‌توان کیم کارداشیان را نام برد.

گوش الاغی
برخی از افراد از گوش‌هایی که با آن متولد شده‌اند، ناراضی هستند. جراحی گوش، اتوپلاستی نام دارد که در آن گوش‌های بیرون زده به طور دایمی اصلاح می‌شود و نسبت بهتری را با صورت ایجاد می‌کند. شاید بگویید تا این‌جا همه چیز معقول و درست به نظر می‌رسد، قبول، اما به تازگی نوعی جراحی گوش در بین جوانان رواج پیدا کرده به نام «گوش الاغی» که در آن گوش خود را از حالت عادی خارج می‌کنند و به شکل نوک تیز درمی‌آورند.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

باربی‌شدن
شبیه عروسک باربی‌شدن هم یکی از آن عمل‌های زیبایی است که به نوبه خودش طرفداران زیادی دارد. در این بین، یک مورد خاص و عجیب‌تر هم داریم. بعضی افراد در سراسر دنیا برای شبیه شدن به عروسک باربی عمل‌های جراحی زیادی انجام می‌دهند، اما خانم بلوندی بنت می‌خواهد عروسک باربی واقعی شود و حتی مثل یک عروسک فکر کند و تصمیم بگیرد! بله، درست خواندید دقیقا مثل یک عروسک. به همین دلیل او برای پایین آوردن قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری در مغزش شروع به هیپنوتراپی کرده تا دیگر مثل یک انسان نباشد.
 

افرادی با جراحی‌های زیبایی عجیب

زن گربه‌ای
جوسلین ویلدنشتاین، میلیاردر ۷۷ ساله است که در سال ۱۹۹۸ بیش از دو میلیون دلار برای جراحی هزینه کرد تا به گفته خودش صورتش را مثل مبل کنار اتاق ثابت نگه دارد! اما کم‌کم این عمل‌های جراحی پس از طلاقش شدت گرفت و تصمیم گرفت که خودش را شبیه گربه کند، چون شوهر سابقش عاشق گربه‌های بزرگ بود. همه این عمل‌ها باعث شد تا وی خانم گربه‌ای لقب بگیرد.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

مرد مارمولکی
اریک اسپراگ به معنای واقعی کلمه تبدیل به «مارمولک» شده است. او بیش از ۷۰۰ ساعت خالکوبی (از سر تا پا) را تحمل کرده است. قطعات فلزی را زیر ابروهای خود کاشته و دندان‌هایش را به شکل نوک تیز درآورده و در آخر زبان خود را به شکل مار برش داده است تا خودش را ترسناک و شبیه مارمولک کند.

مردگربه‌ای
مارک دولان پس از یک‌سری عمل جراحی به عنوان «مرد گربه ای» شناخته می‌شود. او با خالکوبی‌های گسترده، گوش‌های الاغی، تغییر خط ابرو، پیرسینگ، شکاف لب، جابه جایی بینی، پروتز گونه‌ها و چانه و دندان‌های برش خورده توانست لقب مرد گربه‌ای را در جهان از آن خود کند.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

عروسک کن

جاستین جدلیکا، ۱۷ ساله بود که برای اولین بار تصمیم گرفت عمل بینی انجام دهد تا شبیه عروسک معروف کن شود، اما مجبور شد تا ۱۸ سالگی صبر کند. از آن زمان، وی بیش از ۱۵۰ عمل انجام داده تا بتواند به آرزویش برسد و اکنون همه او را به عنوان عروسک زنده کن می‌شناسند.

البته رودریگو آلوس را هم «عروسک انسانی کن» لقب داده‌اند. آلوس به دلیل جراحی‌های گسترده (بیش از ۵۰ مورد) و مد عجیب و غریب در سراسر جهان شناخته شده است. به گفته وب سایت وی، او بیش از ۵۰ نمایش تلویزیونی در بیش از ۳۰ کشور جهان داشته است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارد. او همچنین در شبکه‌های اجتماعی فوق العاده فعال است و به عنوان یک اینفلوئنسر شناخته می‌شود.

بدل بریتنی اسپیرز
برایان ری بیش از ۹۰ عمل جراحی انجام داد تا خود را شبیه بریتنی اسپیرز کند. او که ۳۲ سال دارد، بیش از ۸۰ هزار دلار برای شبیه شدن به ملکه پاپ هزینه کرده است. از عمل‌های او می‌توان عمل بینی، بوتاکس، تزریق چربی در گونه، ژل لب و لیفت صورت را نام برد.

آدم فضایی
وینی اوه می‌خواهد شبیه آدم فضایی‌ها باشد. او برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود به جراحی پلاستیک روی آورد و تا کنون ۱۱۳ عمل مختلف را روی صورت خود انجام داده است.

سوپرمن
شخصیت سوپرمن مورد علاقه اغلب پسرهای نوجوان است و معمولا آن‌ها در رویاهایشان خودشان را جای این شخصیت می‌گذارند، اما هربرت چاوز دست از رویاپردازی برداشته و تصمیم گرفته با عمل‌های جراحی متعدد از جمله عضله‌سازی شکم، خودش را در واقعیت تبدیل به سوپر من کند.

عجیب‌وغریب‌ترین عمل‌های زیبایی که کم‌کم پرطرفدار می‌شوند + تصاویر

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید