کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما عربستان را به عنوان میزبان مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

عربستان رسما میزبان فینال و مراحل حذفی ACL شد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برگزار می‌شود.

در اطلاعیه رسمی وب سایت AFC آمده است: مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ (به صورت متمرکز در منطقه غرب) و همچنین فینال این مسابقات با توجه به تصویب کمیته مسابقات AFC و کمیته اجرایی AFC در عربستان انجام می شود.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، مطابق برنامه قبلی برگزار می شود. یعنی تیم های استقلال و الهلال در کشور امارات و استادیوم زعبیل و تراکتور و النصر در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر با یکدیگر روبرو می شوند. پرسپولیس نیز در تاجیکستان با استقلال دوشنبه دیدار می کند و تیم های اماراتی الشارجه و الوحده در دبی به مصاف هم می روند.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی قرار است ۲۶ شهریور برگزار شود. ضمن اینکه بازی های این مرحله، ۲۴ تا ۲۷ مهر در عربستان برگزار می شود. دیدار فینال نیز به صورت تک بازی قرار است ۲۳ نوامبر (۲ آذر) در عربستان برگزار شود. در اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز آمده است که مسابقات مراحل حذفی شرق آسیا در جئونجو کره جنوبی برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید