فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره‌های «میامی» آمریکا و «زوریخ» سوییس حضور خواهد داشت.

نمایش «قهرمان» اصغر فرهادی در میامی و زوریخ

به گزارش سلام نو به نقل از بهارنیوز، اصغر فرهادی با «قهرمان» به جشنواره‌های «میامی» آمریکا و «زوریخ» سوییس می‌رود. جشنواره فیلم «میامی» که به عنوان یک ویترین مهم پاییزی برای مدعیان نامزد اسکار بهترین فیلم بین الملل عمل می کند، امسال میزبان فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی است.

طبق اعلام جشنواره، در این دوره از فستیوال در بخش «الماس‌های میامی» دو تا از مدعیان اصلی نامزدی اسکار بهترین فیلم بین الملل یعنی فیلم های «بدترین شخص در دنیا» به کارگردانی یواخیم تری‌یر محصول نروژ و «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی محصول ایران نمایش داده می شوند.

رویداد جشنواره فیلم «میامی» امسال به صورت فیزیکی برگزار می شود.اسامی کامل فیلم های حاضر در بخش «الماس‌های میامی» اوایل ماه اکتبر امسال اعلام می شود.در دوره های گذشته بخش «الماس‌های میامی» فیلم های برنده جایزه اسکار بین المللی چون «انگل»، «فروشنده»، «راز در چشم هایش»، «سینما پارادیزو» و «ضیافت ببیت» نمایش داده شده اند.

۳۹مین دوره رویداد جشنواره فیلم «میامی» بین روزهای ۴ تا ۱۳ مارس ۲۰۲۲ برگزار می شود.روز گذشته ۱۹ آگوست، جشنواره فیلم «زوریخ» نیز از فیلم «قهرمان» فرهادی به عنوان یکی از فیلم های حاضر در رویداد امسال خود خبر داد.هفدهمین دوره جشنواره فیلم «زوریخ» قرار است بین روزهای ۲۳ سپتامبر تا ۳ اکتبر امسال در کشور سوییس برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید