زنان از دیرباز به دنبال تناسب اندام هستند. در واقع، اکثر زنان تناسب اندام را در کمر باریک بودن می­‌بینند. داشتن کمری باریک و شکمی صاف بدون ذره­‌ای چربی اضافی یکی از فاکتورهای مهم خوش اندام بودن است.

چگونه کمرمان را باریک کنیم؟

زنان روش­‌های سخت و طاقت فرسا از قبیل رژیم ­هایی عاری از هرگونه چربی و انواع ورزش­ های سخت را امتحان کرده­ اند. اما گاهی نیاز نیست سخت ­ترین روش­ها را امتحان کنید. همراه ما باشید تا با بهره­ گیری از روش­های آسان و در مدتی کوتاه کمر باریک شوید.

وعده صبحانه را جدی بگیرید

برخی افراد برای کاهش کالری دریافتی وعده صبحانه را از رژیم غذایی خود حذف کرده و یا اهمیتی برای آن قائل نیستند. باید بدانید که یک صبحانه خوب و آگاهانه سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در نتیجه باعث کالری سوزی بیشتری در طول می ­شود. ناشتا و قبل از خوردن صبحانه یک لیوان آب بنوشید. این کار علاوه بر افزایش سوخت و ساز، باعث سیری شما شده و از پرخوری جلوگیری می کند.

آب به مقدار کافی بنوشید

نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و در نتیجه باعث لاغری و کاهش وزن می ­شود. نوشیدن آب گرسنگی کاذب را نابود کرده و از پرخوری عصبی جلوگیری می­ کند. گاهی شما فقط تشنه و نه گرسنه هستید. پس، با نوشیدن آب کافی از سردرگمی بین گرسنگی و تشنگی رهایی یابید.

کاهش مصرف قند و الکل را جدی بگیرید

به طور کلی برای داشتن جسمی سالم و سلامت باید مصرف الکل و قند را کاهش دهید. قند و الکل دو فاکتور مهم در افزایش وزن هستند که با کاهش و قطع مصرف آن می­ توانید به اندام ایده­ آل خود دست یابید.

مصرف نمک و موادغذایی شور را کنار بگذارید

امروزه اکثر بیماری­ها ریشه در مصرف بیش از حد نمک و غذا­های شور دارند. اگر به دنبال تناسب اندام و داشتن کمری باریک هستید مصرف نمک را کنترل کنید. از طرف دیگر، به مقدار کافی آب بنوشید تا سموم بدنتان دفع شده و روند لاغریتان سرعت بگیرد.

سخن آخر

اگر به دنبال لاغری هستید اما از رژیم­ های عجیب غریب و سخت خسته شده­اید، موارد بالا را به ذهنتان سپرده و در برنامه لاغری خود قرار دهید. با بهره­ گیری از موارد گفته شده علاوه بر لاغری به سلامت خودتان نیز کمک کرده­ اید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید