در ویدیو زیر شاهد تصاویری دلخراش از لحظه برخورد مرگبار پروانه هلی‌کوپتر به سر خلبانی که قصد پرواز آزمایشی با هلی کوپتر را داشت، خواهید بود.

ویدیو دلخراش از لحظه برخورد مرگبار پروانه هلی‌کوپتر به سر خلبان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخورد ناگهانی پروانه هلی کوپتر موجب مرگ یک خلبان محلی در هند شد. «شیخ اسماعیل» به همراه تعدادی از دوستان مهندس خود یک هلی کوپتر را طراحی کرده بود که حین پرواز دچار حادثه شد. در این حادثه بر اثر برخورد قسمتی از پروانه هلی کوپتر، به سر این خلبان، وی جانش را از دست داد. این اتفاق در روستای «فولساوانگی» واقع در ایالت ماهاراشترا رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع حادثه و چگونگی وقوع آن را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از آنکه این خلبان هلی کوپتر را روشن می‌کند، ناگهان پروانه هلی کوپتر دچار مشکل شده و با شدت زیادی به سر وی برخورد می‌کند. در ادامه ویدئو همکاران قربانی که در فاصله نزدیکی از محل حادثه شاهد این صحنه بودند به سمت او دویده و تلاش می‌کنند به وی کمک کنند.

در فیلم اصلی منتشر شده یک استیکر درست در قسمتی که به نظر می‌رسد خلبان حادثه دیده افتاده باشد قرار داده شده است. پس از این حادثه قربانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد، اما در حین عمل جراحی جانش را از دست داد. این خلبان در تاریخ ۱۰ آگوست و زمانی که قصد تست و انجام پرواز را داشت دچار حادثه شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسماعیل به همراه دوستانش این هلی کوپتر شخصی را برای خودش طراحی کرده و ساخته بود. او حدود ۲ سال برای طراحی و ساخت این هلی کوپتر تلاش کرده بود. او دوست داشت که هلی کوپتری با تنها ۳۰۰ هزار روپیه بسازد تا هر شخصی با آن امکان پرواز داشته باشد. این خلبان برای موتور هلی کوپتر از موتور خودروی ماروتی ۸۰۰ استفاده کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    قضایی حتمی که می گویند همین است..
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    عجیب تر اون استیکر خنده س
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    متاسفانه ابزار و امکانات و رانت فقط دست زن و بچه و اقوام سردمدار است و افراد ساده نمیتوانند بهره ای ببرند و با این کارها خود را به کشتن میدهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید