به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۲۶ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده‌اند که رقم بسیار بالایی است.

هر ۵۰ ثانیه یک نفر در آذربایجان‌ غربی به کرونا مبتلا می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار وخیم شده به طوری که هر ۵۰ ثانیه یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود.

دکتر جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۲۶ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده اند که رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۳۵۸ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز همچنان در اوج قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۶۵۷ نفر رسیده که ۵۵ نفر بیشتر از آمار روز گذشته است.

آقازاده از بستری بودن ۲۶۸ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۵۳ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت ۲۲ نفر در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزارو ۱۳۹ نفر رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید