ناوگروه جمهوری آذربایجان متشکل از ۲ فروند ناو " G-۱۲۲ " و " G-۱۲۴" و ۶۶ نفر نیرو صبح روز چهارشنبه برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا به آبهای داخلی ایران در بندر انزلی وارد شدند.

پهلو گرفتن دو ناو آذربایجانی در بندرانزلی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ارتش، ناوگروه جمهوری آذربایجان، دومین ناوگروه اعزامی به مسابقات بین‌المللی جام دریا در آبهای ایران صبح چهارشنبه در بندرانزلی مورد استقبال ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) قرار گرفت.

ناو گروه جمهوری آذربایجان متشکل از ۲ فروند ناو " G-۱۲۲ " و " G-۱۲۴" و ۶۶ نفر نیرو صبح روز چهارشنبه برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا به آبهای داخلی ایران در بندر انزلی وارد شدند.

ناوهای "ولگا دونسک" و "ماخاچکالا"  کشور روسیه نیز با ۱۰۶ نفر روزهای آتی وارد آبهای داخلی کشورمان در ایران خواهند شد.

ناوهای موشک انداز جمهوری اسلامی ایران جوشن و پیکان نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

این ششمین دوره از مسابقات بین المللی نظامی جام دریاست که با محوریت روسیه و کشورهای حاشیه خزر (ایران، قزاقستان و جمهوری آذربایجان) برگزار می‌شود.

ناوهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» کشور قزاقزستان اولین ناوگروهایی بودند که در هفته جاری برای شرکت در این مسابقات به انزلی وارد شدند.

در این دوره از مسابقات بین المللی جام دریا،  بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری کشورهای آذربایجان، قزاقزستان و روسیه در حاشیه خزر است و حدود ۴۰۰ ورزشکار در این رقابتها حضور دارند.

مسابقات بین المللی جام دریا در بخش شناوری مراحل تیر اندازی سطحی، هوایی، مهار بویه در دریا و کنترل صدمات را شامل می شود. جام در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار خواهد شد و در کشور ما بندرانزلی میزبان رقابت های شناوری و بندرچابهار میزبان مسابقات غواصی جام دریاست. 

ششمین دوره مسابقات جام دریا از دوم شهریور به مدت ۲۵ روز جریان دارد و بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری این دوره از مسابقات است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید