این آتشنشان با گرفتن پای این مرد در هوا مانع سقوط او به پایین و مرگش شد.

عکس العمل حیرت انگیز آتش‌نشان اهوازی برای گرفتن مرد در حال خودکشی! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مامور آتشنشان در عکس العملی حیرت انگیز با گرفتن پای مردی که به پایین سقوط کرده بود جانش را نجات داد.

 مردی که با پرت کردن خود از بالکن ساختمان دست به خودکشی زده بود با عکس العمل دیدنی یک آتشنشان نجات یافت. این آتشنشان با گرفتن پای این مرد در هوا مانع سقوط او به پایین و مرگش شد. ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی واکنش این آتشنشان را به تصویر می کشد.

در ابتدای این ویدئو این مامور آتشنشان در حالی که در لبه یک پنجره ایستاده دیده می شود. لحظه بعد پس از آنکه این مرد پرش می کند آتشنشان در هوا پای او را گرفته و به داخل خانه می کشد. همکاران وی بلافاصله به او کمک کرده و این مرد را به داخل خانه منتقل می کنند.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی ردیت مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو تاکنون بیش از 100 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها مهارت و چالاکی مامور آتشنشان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « مرد آهنی.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: « من فکر نمی کنم کسی بتواند متوجه شود که چقدر باید قوی باشی تا بتوانی یک مرد بزرگسال را در هوا بگیری.»

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    این یعنی عشق به کار وتجربه ومهارت درود بر این ما مور فداکر وگروه اتشنشان غیور تبریک به رئیس اکیپ مدیران یاد بگیرند باند بازی نکنند به مردم خدمت کنند باید اسم این مامور به عنوان مامور فداکار در ایران ودنیا زنده نگاه داشته شود
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    این اتفاق در مولداوی افتاده نه در اهواز. به موی بور و زبان و نوشته روی لباسشون هم توجه نکردید؟ چقدر فرصت طلبین اخه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید