اکنون هم نمی‌خواهم مردمِ عزیزم نگران باشند. خوشبختانه در حال حاضر حالم خوب است و همه چیز بهتر شده است و دوران نقاهت را هم گذارنده‌ام.

خواننده مشهور ایرانی کرونا گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا افتخاری از ابتلای خود به ویروس کرونا و بهبود وضعیت جسمانی اش خبر داد. او گفت: خوشبختانه در حال حاضر حالم خوب است و همه چیز بهتر شده است و دوران نقاهت را هم گذارنده‌ام.

علیرضا افتخاری از ابتلای خود به ویروس کرونا و بهبود وضعیت جسمانی اش خبر داد.

علیرضا افتخاری خبر ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرد و گفت: چندی پیش بود که من هم مبتلا به کرونا شدم. اما نخواستم مردم را نگران کنم و این مسئله را رسانه‌ای نکردم.

وی افزود: اکنون هم نمی‌خواهم مردمِ عزیزم نگران باشند. خوشبختانه در حال حاضر حالم خوب است و همه چیز بهتر شده است و دوران نقاهت را هم گذارنده‌ام.

اواخر هفته گذشته هم مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرک درجه یک هنری علیرضا افتخاری را در رشته آواز به او تقدیم کرد. این مدرک از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به علیرضا افتخاری اعطا شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهادکیایی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    .سلام..ازمحضرمبارکتان درخواست دارم..بگونه که بتونم با استادهمایون شجریان تماسی داشته باشم یاشما ازحقیر به بزرگوار بفرمایید چون خیلی دوستش دارم نوه هام صدای ایشان را برایم می آوردن...چگونه حلالیت بگیرم یاجبران مالی کنم. راهنمایی بفرمایید البته بعضی سی دی خریدم ...اما دلم آرام نمیگیره لطف میکنید بنده رو از این دین نجات بدهید.. انشاءالله عاقبت بخیر بشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید