محله هرندی یا دروازه غار در جنوب تهران که از ابتدای خیابان مولوی در ضلع شرقی خیابان ولیعصر آغاز می‌شود و تا مولوی و بازار بزرگ ادامه دارد، از محله‌های قدیمی تهران به شمار می‌رود و هنوز می‌شود در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌هایش سردرهای قدیمی دوره قاجار را مشاهده کرد.

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از کسب‌وکارهای محله هرندی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، محله هرندی یا دروازه غار در جنوب تهران که از ابتدای خیابان مولوی در ضلع شرقی خیابان ولیعصر آغاز می شود و تا مولوی و بازار بزرگ ادامه دارد، از محله های قدیمی تهران به شمار می رود و هنوز می شود در خیابان ها و کوچه پس کوچه هایش سردرهای قدیمی دوره قاجار را مشاهده کرد.

امروز به دعوت اندیشکده تخصصی پایا وابسته به دانشگاه جامع امام حسین برای توسعه کسب وکارهای محله هرندی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از این محله بازدید نمود.

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه از کسب وکارهای حاضر بازدید و با کارآفرینان گفتگو و مشاوره در جهت حمایت از تولید پشتیبانی ومانع زدایی ها ارائه شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، پس از این بازدید، برای رفع مشکلات وچالش های کارآفرینان جهت حمایت صندوق کارآفرینی امید به آنها داده شد.

نوراله زاده در ادامه با حضور در شهر ری، ازمجتمع ویژه معتادان بهبودیافته بهاران و واحدهای تولیدی مستقر در این مجتمع بازدید و نسبت به توسعه ظرفیت این واحدها و رفع مشکل نقدینگی آنها دستورات لازم صادر نمود.

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از کسب‌وکارهای محله هرندی

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از کسب‌وکارهای محله هرندی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید