سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵۰ فقره تسهیلات معادل ۵۳ میلیارد تومان در کل سرفصل‌ها توسط صندوق کارافرینی امید استان پرداخت شده است.

توسعه مشاغل خرد و کوچک اولویت صندوق کارآفرینی امید/ ۱۲۵۰ فقره تسهیلات پرداخت شد

به گزارش سلام نو، مرتضی دالوند ظهر امروز در دیدار با اهالی رسانه اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی با مشارکت بانک و صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی از سال ۹۷ تاکنون پرداخت می‌شود، صندوق کارآفرینی استان عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید بین چهار بانک کمترین انحراف را در پرداخت تسهیلات داشته، علت آن هم وجود واحد نظارت است که قبل، حین و پس از پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: انحرافاتی هم هست اما کمترین انحراف در بین بانک‌ها مربوط به صندوق کارآفرینی است، کمیته نظارت صندوق متشکل  از نماینده برنامه و بودجه، نماینده استانداری، دستگاه اجرایی، بانک و اداره کار است.

دالوند افزود: با ابلاغ اعتبار اشتغال روستایی تسهیلات شهری در صندوق کارآفرینی امید به صفر رسیده، اما برای حمایت از کسبه و فعالان اقتصادی هم طرح‌های سپرده‌گذاری و هم دستگاه پز را واگذار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات پرداختی به کسبه و فعالان اقتصادی ۲۰ میلیون تومان برای تثبیت شغل است، گفت: تسهیلات پرداختی چهار درصدی است، هدف و کار ما در صندوق کارآفرینی امید مشاغل خرد و کوچک است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان عنوان کرد:  تفاهم نامه خوبی هم با بنیاد برکت در روستاها منعقد کردیم که بر اساس آن از سال ۹۷ تاکنون  دو هزار و پانصد فقره تسهیلات  یعنی معادل یکصد میلیارد تومان در قالب اشتغال روستایی پرداخت شد، همچنین یک هزار و ۱۱۰ فقره تسهیلات اشتغال روستایی از همین محل به دستگاه‌های حمایتی پرداخت کرده است.

دالوند در پایان صحبت‌های خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵۰ فقره تسهیلات  معادل ۵۳ میلیلارد تومان در کل سرفصل ها توسط صندوق کارافرینی امید استان پرداخت شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید