سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

 زمان آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۰ مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه ششم مردادماه ۱۴۰۰ در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال  ۱۴۰۰،  به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ می رساند، که همه متقاضیان می بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه قبلی (اطلاعیه ششم مردادماه ۱۴۰۰) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه کنند.

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی ذیل مشخص شده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

لازم به توضیح است متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی می بایست به درگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir  مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید