آبمیوه از زمانی که از شکل سنتی و خانگی به تولید صنعتی رسید تاکنون که یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است، کارخانجات و موسسات تحقیقاتی وابسته به آنها همواره در تلاش بوده‌اند تا تکنولوژی تولید، بسته‌بندی و حمل و نقل خود را در مسیر پیشرفت قرار دهند. حاصل مجموعه این تلاش‌ها مهمتر از هر چیز در جهت افزایش کیفیت و بهبود تجربه مصرف آبمیوه برای مردم بوده است.

سن‌ایچ و نوید محمدزاده چطور فرهنگ‌آبمیوه را متحول کردند!

در صنعت محصولات زود مصرف یا FMCG (Fast-Moving Consumer Good) کیفیت، حول دغدغه‌های مردم افزایش می‌یابد. با پیشرفت جوامع، ما نیاز به محصولاتی داریم که در کنار همه ویژگی‌هایی که منتهی به لذت می‌شود، "سالم‌تر" باشند. همین مساله در دنیای حال حاضر باعث شده تا مردم بیشتر از همیشه علاقمند باشند تا محصولات ارگانیک و طبیعی‌تری را انتخاب کنند. این موضوع از چشم برندهای تولید آبمیوه پوشیده نمانده است و بخاطر همین است که این روزها برندهای زیادی با شعار "کاملا طبیعی" و "100%آبمیوه"، به ارائه محصول خود در بازار تبلیغات مشغولند. سوال اینجاست که این ادعا تا چه حد صادقانه است؟

اما "اعتماد" به یک محصول تنها حاصل تبلیغات برند نیست. این اعتماد با تجربه بهینه مصرف و از سمت جامعه مصرف کننده محصول، حاصل می‌شود و برای کسب آن نیاز است تا کارخانجات تولید آبمیوه در حفظ و افزایش "کیفیت" محصول خود در تمام مواردی که باعث ساخت یک تجربه منحصر به فرد برای مصرف کننده می‌شود، بکوشند. شرکت سن ایچ به عنوان اولین شرکت تولید آبمیوه در ایران، از بهترین مثال‌های تولید این محصول در ایران است.

هنگامی که شما به عنوان اولین تولید کننده در بازار شناخته می‌شوید، انتظارات از برند شما بیشتر از برندهایی است که پس از شما وارد بازار تولید آبمیوه شده‌اند و این یعنی سن ایچ در مقایسه با سایر برندها، برای اولین ماندن در بازار فروش با چالش عمیق‌تری برای ارائه یک آبمیوه با کیفیت مواجه است.  اینجا است که کلمه "اعتماد" معنای بیشتری می‌یابد. چرا که به دست آوردن این اعتماد و حفظ آن در سال‌های طولانی با افزایش "کیفیت"، محصول است که سن ایچ را به عنوان یک برند پیشرو در تولید آبمیوه به رهبر بازار تبدیل کرده است.

سن‌ایچ و نوید محمدزاده چطور فرهنگ‌آبمیوه را متحول کردند!

محصول جدید شرکت سن‌ایچ که یک آبمیوه کاملا طبیعی است، بر اساس تکنولوژی پیشرفته آن با عنوان PET (polyethylene terephthalate) شناخته می‌شود. این تکنولوژی از چند لایه پلاستیک فشرده استفاده می‌کند که با قرار گرفتن در کنار هم، بافت غیر یکنواخت و برجسته‌ای را تشکیل می‌دهند. این بافت فشرده علاوه بر حفظ بهینه محتویات، نفود نور و اکسیژن به داخل بسته محصول را به شدت کاهش می‌دهد و تازگی آبمیوه را حفظ می‌کند. همچنین موجب می‌شود تا نگهداری و حمل محصول راحت‌تر شود و در کنار همه اینها، هزینه تولید را که به طور مستقیم بر قیمت گذاری نهایی محصول تاثیر می‌گذارد، بسیار کاهش می‌دهد. به همین سادگی آبمیوه‌ای تولید می‌شود که کیفیت بالاتر و هزینه پایینتری برای مصرف کننده دارد.

چه کسی است که یک آبمیوه سالم‌تر و خوشمزه‌تر با هزینه کمتر را دوست نداشته باشد؟ این تنها مزیت بسته‌بندی PET نیست.

آنچه که بسته بندی PET را از سایر محصولات آبمیوه متمایز می‌سازد، راحتی حمل و سهولت جابجایی آبمیوه است. تصور کنید در جنگلی بکر و پر درخت هستید یا در حال کوه پیمایی یا حتی دوچرخه سواری و پیاده روی؛ در فضایی سرد هستید یا گرم، مسیرتان سخت باشد یا آسان و هموار و مدت زمانی که آبمیوه را حمل می‌کنید کوتاه باشد یا طولانی؛ قطعا آبمیوه‌ای که بتوانید آن را به راحتی حمل کنید بهترین گزینه برای همراهی شما در این مسیر است.

چرا؟ چون تکنولوژی بسته بندی PET همزمان با وزن پایین‌تر نسبت به بقیه بسته‌بندی ها در بازار آبمیوه، استحکام بیشتری دارد بنابراین آن را در شرایط مختلف می‌توان حمل و مصرف کرد. همچنین، طراحی ارگونومیک بسته‌بندی PET کمک می‌کند تا شما بتوانید تا قطره آخر از آبمیوه محبوتان لذت ببرید و مطمئن باشید تمام آن را مصرف کرده‌اید.

بسته‌بندی PET برای همین طراحی شده است تا شما بتوانید با کیفیت ترین تجربه را از مصرف آبمیوه سالم خود داشته باشید. "تکنولوژی در خدمت کیفیت زندگی" اصلی است که در تولید محصولات سن ایچ در اولویت قرار گرفته است. برای همین سن ایچ برای پر کردن بسته بندی  با محتویات آبمیوه از تکنولوژی Nitro Hot Fill استفاده می‌کند. در این تکنولوژی و در مرحله پس از تولید بسته‌بندی‌ها و تزریق آبمیوه به داخل آنها، اکسیژن باقی مانده درون بسته بندی PET خالی شود. خروج اکسیژن از بسته بندی کمک می‌کند تا محصول بدون نیاز به افزودن نگهدارنده به آن، کاملا سالم بماند.

با استفاده از خطوط مدرن که مجهز به تکنولوژی به روز دستگاه‌های هموژنایزر، فیلتراسیون و حذف اکسیژن است، به سن ایچ به عنوان رهبر بازار آبمیوه این فرصت را می‌دهد تا بتواند در هر دو چرخه‌ی سرد و گرم، نوشیدنی‌هایی با بالاترین کیفیت تولید، بسته بندی و حمل و نقل را وارد سبد خرید مردم کند. نوشیدنی‌هایی که نه تنها در طعم و کیفیت حرف اول را می‌زنند، بلکه با آخرین تکنولوژی‌های دنیا موفق به خلق تجربه‌ی به روزتری از مصرف نوشیدنی و به خصوص آبمیوه در زندگی ما هستند.

تکنولوژی‌ای که در بسته‌بندی های PET منتهی به تولید محصولی با ماندگاری، سهولت حمل و قدرت نگهداری بالا بدون نیاز به مواد نگهدارنده با تکنولوژی Nitro Hot Fill همراه شده است، همان چیزی است که داشتن یک آبمیوه کاملا طبیعی برای مصرف در هر مکان و شرایطی را ممکن کرده است تا شما بتوانید با اطمینان، طعم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با آن به دل ماجرا بزنید. یادتان باشد که در دل هر ماجرایی، هزار لذت نو در انتظار شماست.

تمام تلاش مجموعه سن ایچ بر آن است تا در دل ماجراهای تازه شما، همراه و همقدم همیشگی شما باشد تا بتوانید بیش از هر زمانی از زندگی با کیفیت واقعی لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید