پانزدهمین جشنواره فیلم پنج دریاچه از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ (۲۷ مرداد تا ۸ شهریور ۱۴۰۰) به صورت حضوری در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود.

«گورکن» در «پنج دریاچه» آلمان اکران می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، سوم و هفتم شهریورماه ۱۴۰۰ (۲۵ و ۲۹ آگوست) در سه نوبت در بخش بهترین‌های «پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پنج دریاچه» در کشور آلمان به نمایش در می‌آید. 

فیلم‌های «پدر» (برنده اسکار فیلمنامه اقتباسی و اسکار بازیگری مرد ۲۰۲۱)، «مردی که پوستش را فروخت» (برگزیده ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی ۲۰۲۱)، «اولین گاو» (نامزد خرس طلایی برلین۲۰۲۰)، «عوامل انسانی» (نامزد ساندنس و برلین ۲۰۲۱)، «موفقیت بزرگ» (منتخب کن ۲۰۲۰)، «مادر کوچک» (نامزد خرس طلایی برلین، منتخب تورنتو۲۰۲۱)، «واندای شگفت‌انگیز من» (برگزیده ترایبکا، ونکوور، زوریخ ۲۰۲۰)، «هیچ کجای ویژه» (افق‌های ونیز، برگزیده ورشو ۲۰۲۰)، «نه» (نامزد کارلووی‌واری ۲۰۲۱)، «سواران عدالت» (منتخب روتردام ۲۰۲۱)، «خیاط» (منتخب تالین و برگزیده تسالونیکی ۲۰۲۰)، «ببرها» (نامزد رُم و برگزیده بوسان ۲۰۲۰) و «وقتی به آسمان نگاه می‌کنیم چه می‌بینیم؟» (برگزیده فیپرشی برلین ۲۰۲۱) از جمله آثار شاخص بخش بهترین‌های این جشنواره است. 

در بخش بهترین‌های جشنواره به غیر از گورکن، فیلم‌های «خورشید» (مجید مجیدی)، «قصیده گاو سفید» (بهتاش صناعی‌ها) و «شیطان وجود ندارد» (محمد رسول‌اف) نیز به عنوان دیگر نمایندگان سینمای ایران برای کسب جایزه تماشاگران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

پانزدهمین جشنواره فیلم پنج دریاچه (Five Lakes Film Festival) از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ (۲۷ مرداد تا ۸ شهریور ۱۴۰۰) بصورت حضوری در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود و کاظم ملایی ۲۵ آگوست پس از نخستین نمایش فیلم، بصورت آنلاین با حضار به گفت‌وگو خواهد نشست. 

«گورکن» این روزها در ایران در پلتفرم‌های «نماوا» و «فیلیمو» بصورت آنلاین درحال اکران است و مخاطبان خارج از کشور نیز می‌توانند این فیلم را با زیرنویس انگلیسی در پلتفرم «تلویکا» تماشا کنند.

لینک صفحه گورکن در سایت جشنواره: 

http://www.fsff.de/home/cm/fff-current-n-filmarchiv/index.11257.html

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید