مرد شیطان صفت که عکس و فیلم های خصوصی زن جوان را در دست داشت به علت اخاذی بازداشت شد.

بازداشت مرد شیطان صفت با عکس های برهنه زن تهرانی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، با وقوع اخاذی از یک زن جوان در شهرک اکباتان ماموران پلیس رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داند.

ماموران پلیس در تحقیقات ابتدایی پی بردند، زن جوان پس از دوستی و برقراری ارتباط با مرد شیطان صفت از سمت وی مورد اخاذی مبنی بر پخش شدن عکس های خصوصی اش در فضای مجازی قرار گرفته است.

اخاذی مرد شیطان صفت از زن جوان در شهرک اکباتان

زن جوان در تحقیقات ابتدایی پلیسی گفت: «در میدان میوه و تربار شهرک اکباتان بودم که مردی به بهانه کمک کردن با من آشنا شد. پس از گذشت چند ماه دوستی و برقراری رابطه مرد شیطان صفت ادعا کرد عکس و فیلم  های خصوصی من را به عنوان زنان تن فروش در فضای مجازی منتشر می کند و از من درخواست پول کرد.»

ماموران پلیس بنابر حساسیت موضوع رصد های اطلاعاتی و تحقیقات محرمانه خود را شروع کردند که پس از گذشت چند روز موفق به شناسایی متهم در شهرک اکباتان شدند.

دستگیری مرد شیطان صفت در شهرک اکباتان

تیم پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی درنگ پس از اخذ مجوز های لازم قضایی مرد شیطان صفت را در مخفیگاهش واقع در شهرک اکباتان بازداشت و جهت بازجویی به مقر پلیس منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر اخاذی از زن جوان اعتراف و دلیل کار خود را نیاز مالی عنوان کرد.

بنا بر این گزارش پرونده مرده جوان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید