معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: عدم پرداخت جریمه‌های محدودیت تردد تا یک ماه، منجر به دوبرابر شدن مبلغ جریمه‌ها می‌شود.

جزییات محدودیت ترددهای کرونایی / مبلغ جریمه‌ها دوبرابر می شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس ، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در مورد جزئیات محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: ️از فردا ۲۴ مردادماه ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد کامل بین استانی به جز موارد استثنا مثل خودروهای اورژانس اعمال خواهد شد و تا صبح شنبه هفته بعد ۳۰ مرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمام مجوزهای صادره تردد لغو خواهد شد افزود: افرادی که در این مدت جریمه شوند؛ در صورت عدم پرداخت بعد از یک ماه جریمه دو برابر خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: تمام ادارات از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده به جز ادارات ضروری که لیست‌شان اعلام خواهند شد تعطیل خواهند بود و تمام اصناف، ادارات و بانک ها به جز مشاغل گروه یک نیز تعطیل خواهند بود.

گودرزی سپس گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید به شدت و با قدرت وارد عمل شوند و ضمانت اجرایی در مورد تخلف هم میزان جرایم مشخص شده و دادستانی نیروی انتظامی و وزارت بهداشت و اصناف موظفند که نظارت کنند این موارد را رعایت کنند.

وی در مورد وضعیت عزاداری‌ها خاطرنشان کرد: مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و دسته‌بری هم ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید