۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 55279536

قبل از هر چیز بهتر است که بدانید اپیلاسیون کردن در سالن‌های اپیلاسیون بسیار حرفه‌ای‌تر و بهتر از انجام دادن اپیلاسیون در محیط منزل است. چرا که در سالن‌های آرایشی این کار توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود که در امر اپیلاسیون سابقه دارند.

اپیلاسیون یا شیو!

اپیلاسیون یا شیو؟ انتخاب شما کدام است؟ آیا از تحمل کردن درد اپیلاسیون می‌ترسید و شیو کردن را بر اپیلاسیون ترجیح می‌دهید یا اینکه جزو افرادی هستید که دوست دارند همیشه مرتب باشند و اپیلاسیون کردن را انتخاب می‌کنند؟ در این مقاله قصد داریم با شما از مزایا و معایب هر دو مورد یاد شده صحبت کنیم تا با دانایی و اطلاعات بیشتری در انتخاب بین شیو و اپیلاسیون تصمیم گیری کنید. همانطور که می‌دانید اپیلاسیون کردن سبب می‌شود که پوست لطیف‌تری داشته باشید و در مقابل شیو کردن علاوه بر خطرات احتمالی که ممکن است منجر به خراش خوردن پوست شوند، پوستی زمخت و زبر بر جای می‌گزارد. با ما همراه شوید تا با شما اطلاعاتمان را در میان بگذاریم.

اپیلاسیون به چه صورت است و مزایای آن چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است که بدانید اپیلاسیون کردن در سالن‌های اپیلاسیون بسیار حرفه‌ای‌تر و بهتر از انجام دادن اپیلاسیون در محیط منزل است. چرا که در سالن‌های آرایشی این کار توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود که در امر اپیلاسیون سابقه دارند. این به این معناست که پوست شما به میزان کمتری دچار خراش و آسیب خواهد شد. سوال اینجاست که اپیلاسیون کردن به چه صورت است؟ در سالن‌های آرایشی با گرم کردن موم گیاهی سرد و یا با استفاده از وکس‌های گیاهی اپیلاسیون را انجام می‌دهند. این کار به این صورت است که با کارد مخصوص یک لایه نازک از موم را بر روی مکان مورد نظر می‌مالند و سپس یک پارچه نازک مخصوص اپیلاسیون روی آن می‌گذارند. بعد باید پارچه‌ای را که به موم چسبیده در خلاف رویش مو با قدرت می‌کشند تا موها از ریشه کنده شوند. لازم به ذکر است که موم باید در جهت موهای زائد مالیده شود و در مقابل پارچه را در خلاف رویش موها بکشید. توجه به این امر ضروری است که در هنگام اپیلاسیون کردن طول موهای زائد نباید کمتر از نیم سانتی‌متر باشند.

فواید اپیلاسیون کردن چیست؟

اپیلاسیون کردن به شما پوستی لطیف و عاری از موهای زائد را تحویل می‎‌دهد. مدت زمان رویش مجدد موهای زائد طولانی شده و پوست شما مدت زمان بیشتری عاری از مو خواهد بود. جالب است که بدانید با گذشت زمان درد حاصل از اپیلاسیون کردن بسیار کم خواهد شد چرا که ریشه مو ضعیف شده است. در این بخش می‌خواهیم از فواید اپیلاسیون با شما صحبت کنیم.

· اپیلاسیون بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است.

· اپیلاسیون سلول‌های مرده را از بین می‌برد.

· انجام اپیلاسیون به صورت مداوم و مکرر ریشه موها را ضعیف کرده و در دراز مدت باعث به حداقل رسیدن حجم موهای زائد می‌شود.

· محل اپیلاسیون صاف و به دور از زخم و خون ریزی است و در نهایت پوستی زیبا به شما هدیه می‌دهد.

· افراد پر مویی که موهای زخمی دارند با انجام اپیلاسیون مداوم از حجم موهایشان کاسته شده و موهای نازک‌تری را خواهند داشت.

· در اثر اپیلاسیون کردن موهای زائد بسیار نازک و پرز مانند می‌شوند.

نتیجه گیری

از بین بردن موهای زائد با روش شیو کردن بسیار خطرناک است و می‌تواند آثار زخم‌هایی را بر بدن شما باقی بگذارد که هرگز از بین نخواهند رفت. شیو کردن ریشه موها را زمخت‌تر کرده و مدت زمان رویش مجدد را بسیار پایین می‌آورد. بنابراین اپیلاسیون کردن بعد از لیزر می‌تواند بهترین راه از بین بردن موهای زائد باشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید