با افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن باید از هرگونه تجمع جلوگیری شود و نحوه نوبت دهی به مراجعه کنندگان هم اصلاح شود و در زمینه کمبود کادر درمان هم با استفاده از نیروهای دوره دیده هلال احمر، سپاه و ارتش و مربیان بهداشت آموزش و پرورش در این زمینه کمک کنیم.

درخواست واردات ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا از قشم 

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای کمک به عبور از بحران کرونا، درخواست واردات ۵۰۰ هزار دوز واکسن را به معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان داده‌ایم که متاسفانه هنوز موافقت آن را دریافت نکرده‌ایم.

علی درویش‌پور شب گذشته (۲۲ مردادماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم، اظهار کرد: رفع نیازهای شبکه بهداشت قشم در اولویت این سازمان است و برای قطع زنجیره کرونا از تمام ظرفیت‌های این مجموعه برای تجهیز و توسعه مراکز درمانی، استفاده خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: همه ما باید از کادر درمان که از اسفند ۹۸ تاکنون در خط مقدم مقابله با این ویروس مهلک شبانه روز تلاش می‌کنند، حمایت کنیم و به جای افزایش تعداد تخت‌ها در بیمارستان باید به فکر کاهش شیوع بیماری در جزیره باشیم تا کادر درمان هم نفسی بکشند.

 به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، متاسفانه آمار استفاده از ماسک براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، از ۸۰ درصد به ۴۲ درصد کاهش یافته است و همه باید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تلاش کنیم تا زنجیره این ویروس قطع شود.

 وی گفت: با افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن باید از هرگونه تجمع جلوگیری شود و نحوه نوبت دهی به مراجعه کنندگان هم اصلاح شود و در زمینه کمبود کادر درمان هم با استفاده از نیروهای دوره دیده هلال احمر، سپاه و ارتش و مربیان بهداشت آموزش و پرورش در این زمینه کمک کنیم.

 درویش پور با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد کرونای شهرستان قشم، قانون است و با متخلفان باید با جدیت برخورد شود، افزود: کسانی که در اداره‌ها مصوبات را اجرا نمی‌کنند توبیخ و اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند هم باید پلمب شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید