از همه هیات ها، مساجد و برگزار کنندگان مراسم‌ها واقعا عاجزانه تقاضا می‌کنیم که مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتما مراعات کنند.

محدودیت زمانی برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم در تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون استاندار تهران گفت: شرایط کنونی کشور به لحاظ روند شیوع بیماری خطیر و حساس است. لذا هرکاری را که انجام می‌دهیم اگر هماهنگی و همدلی مردم نباشد امکان موفقیت در آن نیست.

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به شرایط شکننده و همه گیری شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراسم‌های عزاداری محرم الزامی است و هیئت‌های مذهبی موظف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.

فرماندار تهران خطاب به مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری در تهران گفت: مسئولان امر باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری مراسم به مدت ۲ ساعت توجه داشته باشند و مراسم صرفا در مکان‌های روباز و دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

وی افزود: ضمن تشکر از همه کسانی که در این مناسبت و مناسک مذهبی رعایت کامل پروتکل‌ها به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند، تاکید کرد: از همه هیات ها، مساجد و برگزار کنندگان مراسم‌ها واقعا عاجزانه تقاضا می‌کنیم که مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتما مراعات کنند.

فرهادی با بیان اینکه برخی از مجالس در داخل خانه‌ها برگزار می‌شود و خواهش ما این است که با مراعات این موضوع انجام شود، گفت: شرایط کنونی کشور به لحاظ روند شیوع بیماری خطیر و حساس است. لذا هرکاری را که انجام می‌دهیم، اگر هماهنگی و همدلی مردم نباشد، امکان موفقیت در آن نیست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید