این خرید به توصیه «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی سابق استقلال که به تازگی هدایت الغرافه قطر را بر عهده گرفته، انجام می‌شود.    

مهدی قائدی به قطر رفت / احتمال به توافق رسیدن با الغرافه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نشریه الرایه طبق خبر منابع خبری خود در دوحه، از رسیدن «مهدی قائدی» به دوحه به منظور توافق با تیم فوتبال الغرافه خبر داد. 

این خرید به توصیه «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی سابق استقلال که به تازگی هدایت الغرافه قطر را بر عهده گرفته، انجام می‌شود.    

این خبر در حالی منتشر شده که «فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین اظهار نظر خود در خصوص جدایی قائدی گفته بود: برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت در سطح قائدی باید مبلغ بالایی پرداخت کنیم و کار بسیار سختی برای جذب یک ستاره در حد قائدی داریم. به همین دلیل روز گذشته اصغر ملکیان و احمد مددی پیغام دادم که موافق جدایی قائدی نیستم. شاید بتوان قرارداد بهتری برای مهدی تنظیم کرد و او را حفظ کرد. البته وظیفه خودم می‌دانم که منافع بازیکن و آینده او را هم در نظر بگیرم اما امیدوارم در نهایت باشگاه بتواند قائدی را حفظ کند.

حال باید ببینیم سرانجام شماره ۱۰ تیم استقلال که در این سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی برای این تیم داشته به کجا می‌رسد. آیا استقلال برای رفع مشکلات مالی خود دست به فروش بهترین بازیکن خود می‌زند یا خیر؟ 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید