۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
کد خبر: 55279345

در حالی که هنوز خبری از جذب بازیکن توسط استقلال منتشر نشده، خروج قطعی ۳ بازیکن از این تیم مشخص شده و حداقل ۳ بازیکنی که فصل گذشته آبی‌ها را همراهی کردند، قطعاً در لیگ بیست و یکم با آنها همراه نخواهند بود.

جدایی سه بازیکن از استقلال قطعی شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، هر چند مسئولان باشگاه استقلال مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان خود را آغاز کرده اند اما تاکنون جدایی سه بازیکن از جمع آبی پوشان قطعی است و چند بازیکن دیگر هم شرایط مطلوبی ندارند.

فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد و ۱۶ تیم لیگ برتری این روزها در آشفته بازار نقل و انتقالات، در حال آماده کردن تیمی قوی برای فصل آینده هستند.

استقلال نیز همانند دیگر تیم‌های لیگ برتری در نظر دارد با جذب بازیکنان مورد نظر، نقاط ضعف خود را ترمیم و نقاط قوت خود را تقویت کند تا علاوه بر حضوری پر قدرت در لیگ بیست و یکم، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم با قدرت به مصاف الهلال برود.

در حالی که هنوز خبری از جذب بازیکن توسط استقلال منتشر نشده، خروج قطعی ۳ بازیکن از این تیم مشخص شده و حداقل ۳ بازیکنی که فصل گذشته آبی‌ها را همراهی کردند، قطعاً در لیگ بیست و یکم با آنها همراه نخواهند بود.

خروج قطعی سه بازیکن از تیم استقلال/عنوان چهارمی به چه کسی می‌رسد؟

هرویه میلیج مدافع چپ پا و سابق این تیم که در چند هفته پایانی مسابقات از جمع آبی‌ها جدا شد به همراه شیخ دیاباته آقای گل سابق آبی‌ها و البته محمد نادری که به صورت رسمی از جمع استقلالی‌ها جدا شد و به تیم آلتای ترکیه پیوست.

محمد نادری در حالی از استقلال جدا شد که بر خلاف دو بازیکن خارجی این تیم، در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت و مجیدی تمایل داشت همچنان این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

از یکی دو بازیکن دیگر استقلال به عنوان گزینه‌های قرار گرفتن در لیست مازاد نام برده می‌شود و همچنین برخی گمانه زنی‌ها نیز احتمال به توافق نرسیدن یکی دو بازیکن بر سر تمدید قرارداد را نشان می‌دهد که هیچیک از این احتمالات قطعی نیست. آنچه تاکنون قطعی شده، جدایی میلیچ، دیاباته و محمد نادری است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید