در ویدیو زیر شاهد تصاویری وحشتناک از فرار گاو از دست گاوباز در داخل میدان و پرش این حیوان به داخل جایگاه تماشاچیان خواهید بود.

فرار گاو از دست گاوباز و حمله به جایگاه تماشاگران! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار گاو از میدان گاوبازی و پرش آن به جایگاه تماشاچیان را به تصویر می‌کشد. این حیوان پس از به زمین زدن سوارکار ناگهان به سمت جایگاه تماشاچیان حرکت کرد و از موانع فلزی پرید. این اتفاق پنجشنبه شب و حین مسابقه رودئو یا گاوبازی در پستون واقع در ایالت ایداهو آمریکا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو، گاو در حالی که در محاصره چند گاوباز است در میدان مسابقه دیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان با پریدن به بالا و پایین، سوارکار را بر زمین زده و سپس به سمت نرده‌های فلزی هجوم می‌برد.

این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان با رسیدن به نرده‌های فلزی اطراف زمین از روی آن پرش کرده و خود را به جایگاه تماشاچیان می‌رساند. در این ویدئو صدای تماشاچیان که با دیدن گاو در مقابل خود دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود.

رابرت هوگو، یک گاوباز که در لحظه وقوع این حادثه در جایگاه تماشاگران حضور داشت در این باره گفت: «امشب گاوها خیلی خشمگین بودند. این گاو ۲۰۰۰ پوندی از کنترل گاوباز خارج شد و به سمت دیواره فلزی و تماشچیان هجوم برد. این اتفاق خیلی سریع رخ داد. من فرصتی برای فکر کردن نداشتم و سریع فرار کردم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید