حمید فرخ‌نژاد بازیگر مطرح سینمای ایران به عنوان نخستین بازیگر، جلوی دوربین سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح‌الله حجازی رفت. «نوبت لیلی» قرار است به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.

رونمایی از بازیگر جدیدترین سریال نماوا حمید فرخ‌نژاد در «نوبت لیلی»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی نماوا، حمید فرخ‌نژاد از جمله بازیگران معتبر سینمای ایران است که تا کنون دوبار موفق به کسب سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است. این بازیگر در کارنامه‌اش جوایز معتبر بین‌المللی از جمله بهترین بازیگر جشنواره مسکو، جشنواره اقیانوسیه و کارلووی واری را هم دارد.

«نوبت لیلی» سومین همکاری مشترک فرخ‌نژاد و حجازی پس از فیلم‌های «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» است. روح‌الله حجازی پس از فیلم‌های سینمایی «درمیان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی»، «اتاق تاریک» و «روشن» حالا اولین سریال خود را با حضور بازیگران مطرح سینما جلوی دوربین خواهد برد.

نویسندگان این مجموعه مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند و حجازی تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را هم بر عهده دارد.

«نوبت ‌لیلی» عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید است که این روزها در حال فیلمبرداری است. اسامی دیگر بازیگران این سریال به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید