دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص فیلم منتشرشده مبنی بر عدم پذیرش بیمار کرونایی توسط آمبولانس‌ها در اهواز، توضیحاتی داد.

فیلم جنجالی عدم پذیرش بیمار کرونایی توسط آمبولانس‌ها در اهواز چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است: "در خصوص فیلم منتشره در برخی شبکه‌های بیگانه و ادعای عدم پذیرش بیمار کرونایی توسط آمبولانس‌ها در اهواز توضیحات ذیل ارائه می‌شود؛

"در فیلم مذکور که مشخص نیست در چه مکانی ضبط شده و بیمار هم مشخص نیست مبتلا به چه بیماری است، بدون هیچ استناد درست و منطقی ادعا می‌شود آمبولانس‌ها به علت ابتلای بیمار به کرونا از پذیرش او امتناع کرده‌اند. این موضوع درحالی است که ناوگان اورژانس به صورت شبانه‌روزی و با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیماران است و روزانه ده‌ها ماموریت نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا انجام می‌دهد، لذا چنین ادعایی کاملا خلاف واقع است.

علاوه بر این و با بررسی ساده این فیلم مشخص است بیمار روی برانکارد و با لباس مخصوص قرار دارد و این نشان می‌دهد او به هر دلیلی از یک مرکز درمانی توسط همراهانش خارج شده است و مطلقا بحث عدم پذیرش بیمار توسط آمبولانس مطرح نیست.

همچنین شایان ذکر است با توجه به کنترل و ممنوعیت خروج بیمار از بیمارستان توسط همراهان با برانکارد و اقلام بیمارستانی، حضور این بیمار در مراکز درمانی وابسته به این دانشگاه هم تکذیب می‌شود."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید