براسای اعلام سازمان هواشناسی؛ در ۱۵ استان کشور، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور برای امروز / وزش باد شدید در ۱۵ استان

به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات در استان‌های قزوین البرز، تهران، سمنان و استان‌های گیلان و مازندران و همچنین در استان‌های هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

شنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

یکشنبه و دوشنبه فقط در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران این وضعیت تکرار می‌شود.

سه شنبه در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

تا روز یکشنبه هفته آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و از جمعه شب و طی روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب استان‌های سمنان، تهران و شرق استان‌های اصفهان و یزد وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز یکشنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

خلیج فارس و دریای خزر نیز در روز یکشنبه مواج هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید