پیداشدن یک مار در داخل یک فروند هواپیمای خطوط هوایی هند خبرساز شد.

پیدا شدن مار در  داخل یک هواپیما موجب وحشت مسافران شد/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از  باشگاه خبرنگاران، این مار در داخل یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی IndiGo که از رایپور به کلکته پرواز می‌کرد پیدا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند یک باربر این مار را که به قسمتی از هواپیما حلقه زده بود مشاهده کرد. هواپیما در فرودگاه کلکته فرود آمده بود که این اتفاق رخ داد. این در حالی بود که هنوز تعدادی از مسافران در داخل هواپیما حضور داشتند و از آن پیاده نشده بودند.

پس از مطلع شدن کارکنان فرودگاه، بلافاصله اقدامات لازم در این باره انجام شد و اداره جنگلبانی هند در جریان اتفاق قرار گرفت. در ادامه ماموران جنگلبانی در فرودگاه حاضر شدند و این مار را شکار کردند. مسافران زیادی از این اتفاق فیلم تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. در یکی از تصاویری که منتشر شده است این مار را در باند فرودگاه و پس از خارج شدن از هواپیما در حال فرار نشان می‌دهد.

یکی از مسافران که در این هواپیما حضور داشت با انتشار یک ویدئو در توئیتر نوشت: «شاید این مار با حضور خود در هواپیما می‌خواسته پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی IndiGo را پاس بدارد. خوشبختانه توسط ماموران جنگلبانی کلکته این مار شکار شد.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید