لیونل مسی فاش کرد که در شبی که او و خانواده‌اش فهمیده‌اند باید بارسلونا را ترک کنند، همگی در خانه اشک ریخته‌اند.

صحبت های لیونل مسی درباره ماجرای شب خداحافظی از بارسلونا /  با خانواده ام گریه کردیم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،  حالا لیونل مسی بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است، اما تا مدت‌ها اشک‌های او در کنفرانس خبری خداحافظی‌اش از بارسلونا فراموش نخواهد شد.

پس از چند رو مسی در مصاحبه با «بی‌بی‌سی اسپورت» درباره روزی که او خانواده‌اش فهمیده‌اند بعد از ۲۱ سال باید بارسلونا را ترک کنند، صحبت کرد. لئو گفت: «پدرم به خانه آمد. او تمام عصر را با لاپورتا بود. وقتی به خانه آمد موضوع را به من گفت و در آن زمان واقعاً ناراحت شدم. بعد از آن باید آماده می‌شدم به آنتونلا همسرم بگویم. با هم گریه کردیم و مجبور شدیم این را به بچه‌ها هم بگوییم. باید راه درست را برای گفتن به بچه‌ها پیدا می‌کردیم، برای دسامب گذشته به آن‌ها گفته بودیم در بارسلونا می‌مانیم.»

مسی در ادامه در مورد برخورد تیاگو پسر بزرگش با این خبر هم اظهار داشت: «می‌دانستیم چقدر برای آن‌ها به‌خصوص برای تیاگو سخت خواهد بود. گاهی اوقات ما بیش از حد به برخی چیزها فکر می‌کنیم، ولی بچه‌ها خیلی سریع جذب آن می‌شوند. آن‌ها می‌توانند چیزهایی را بپذیرند که ما حتی تصور هم نمی‌کنیم. برای مثال، تیاگو ممکن است آن را در درون خودش نگه دارد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد از همه‌چیز لذت می‌برد. اما او را می‌شناسم، مثل من است. او بدون نشان دادن ناراحتی‌اش از درون رنج می‌برد. با این حال این وضعیت جدی نیست. او سازگار می‌شود و این تجربه خوبی برایش خواهد بود. از لحاظ شخصی رشد خواهد کرد. ما ۵ نفر بسیار خوشحال خواهیم بود و از حضور در پاریس لذت خواهیم برد.»


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید