مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم تداوم عملیات نخاله برداری در شهر درگهان در روزهای اخیر باهدف زیباسازی و ارتقا سیمای شهری خبر داد.

تداوم عملیات نخاله برداری در شهر درگهان

به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سرلک با اشاره به تأکیدات مدیرعامل این سازمان مبنی بر لزوم ارتقا و حفظ زیبایی سیما و منظر شهری، عنوان داشت: عملیات نخاله برداری در شهر درگهان و نواحی آن طبق زمان‌بندی سالانه و با جدیت بیشتری، به‌طور مستمر در حال اجراست.

وی افزود: ازآنجاکه وجود نخاله‌ها و پسماندها در محوطه‌های شهری و روستایی، باعث نازیبایی سیما و منظر شهری می‌شود و از سوی دیگر با جمع شدن جانوران و حشرات، بهداشت محیط و سلامت شهروندان به مخاطره می‌افتد، این عملیات  ضمن تأمین جلوه زیبای شهر و روستا، موجبات حفاظت از زمین و صیانت از سلامت ساکنان را فراهم می‌کند.

 به گفته سرلک، این عملیات به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان و حفظ زیبایی‌های شهری و روستایی تا جمع‌آوری تمامی نخاله‌ها در این مناطق ادامه دارد.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان و ساکنان روستاهای اطراف این منطقه خواست، در طرح نخاله برداری با این مدیریت همکاری کرده و از رها کردن نخاله‌های ساختمانی خود در مناطق مسکونی شهر و روستا پرهیز کنند تا جزیره‌ای زیبا، پاک و عاری از نخاله برای زندگی داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید