از هر ۱۰ پیراهن فروشی باشگاه بارسلونا حدود هشت پیراهن شماره ۱۰ که نام مسی پشت آن چاپ شده، به فروش می‌رسد.

جمع‌آوری پیراهن‌های «مسی» و ضرر ۳۰ میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بدنبال انفجار خبر پیوستن «لیونل مسی» به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تمام پیراهن‌های شماره ۱۰ باشگاه بارسلونا با نام مسی، تولید شده برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، از فروشگاه‌ها جمع‌آوری و مرجوع می‌شود.

گرچه این موضوع ضرر اقتصادی کلانی محسوب نمی‌شود اما این تصمیم برعهده شرکت نایک خواهد بود که بلافاصله پس از مرجوع شدن پیراهن‌ها با آنها چه کند.

بارسلونا برای مرجوع کردن پیراهن های مسی به این شرکت چندملیتی مستقر در آمریکای شمالی، حدود دو ماه فرصت دارد.

این اقدام در خصوص پیراهن‌های متعلق به یک بازیکن که پیش از جدایی وی از باشگاه تولید شده است، رویه‌ای استاندارد محسوب می شود که برای مثال می‌توان به پرونده نیمار در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

مسی ۸۰درصد فروش پیراهن‌های بارسا را تشکیل می‌دهد

براساس چندین تحقیق انجام شده، از هر ۱۰ پیراهن فروشی باشگاه بارسلونا حدود ۸هشت پیراهن شماره ۱۰ که نام مسی پشت آن چاپ شده، به فروش می‌رسد و این بدان معنا است که درآمد باشگاه بارسلونا از قبل فروش پیراهن‌های مسی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو به ازای هر فصل است.

پیراهن‌های بارسلونا برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ از ۱۶ ژوئن (۲۶ خردادماه) به فروش گذاشته شده و این بدان معنا است که هواداران تا شروع فصل جدید دو ماه فرصت خرید داشتند و این در حالی بود که ماندن مسی در نیوکمپ امری بدیهی به نظر می‌رسید.

فوق ستاره آرژانتینی فصل گذشته بارسا روز گذشته (چهارشنبه) پس از ۲۰ سال حضور در نیوکمپ از جمع آبی‌اناری‌ها جدا و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید