نمایندگان جمهوری اسلامی و سفرای ایران در کشورهایی مانند ژاپن، روسیه، چین و کوبا تلاش کردند و امروز نتیجه آن منجر به روند مستمر تأمین واکسن کرونا شده است.

جهانپور: ۱۵ روز ذخیره واکسن داریم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، در گفتگو با شبکه خبر سیما، افزود: تلاش دستگاه‌های دیپلماسی و همکارانی که در داخل کشور برای تهیه واکسن انجام داده اند در هفته‌ها و روزهای اخیر شاهد روند مطلوب واکسیناسیون در کشور هستیم.

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون علاوه بر تلاش همکاران ما در نظام سلامت، قطعاً مدیون تلاش بسیاری از عزیزان است، نمایندگان جمهوری اسلامی و سفرای ایران در کشورهایی مانند ژاپن، روسیه، چین و کوبا تلاش کردند و امروز نتیجه آن منجر به روند مستمر تأمین واکسن کرونا شده است.

جهانپور گفت: بیش از ۲۰ درصد جمعیت هدف ما حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و همین حالا حدود ۱۵ روز ذخیره واکسن داریم و روند تأمین واکسن از منابع خارجی و داخلی مستمر است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تمهیداتی که برای بیش از ۱۲۰ میلیون دوز واکسن وارداتی انجام شده است، محقق شود. ظرفیت تولید داخلی نیز هفته به هفته افزایش پیدا می‌کند و بخشی از نیاز ما از محل واکسن‌های داخلی تأمین می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید