خدمه هواپیما یک مسافر مست را که به آزار و اذیت مسافران در هواپیما می‌پرداخت را با چسب به صندلی هواپیما بستند تا خدمه و مسافران هواپیما را اذیت نکند.

بستن مسافر مست هواپیما به صندلی با چسب / فیلم

به گزارش سلام نو، یک مسافر هواپیما مست بود. این مسافر به آزار و اذیت مسافران و خدمه هواپیما پرداخت که با تنبیه جالبی مواجه شد.

خدمه یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی فرونتیر ایرلاینز برای کنترل یک مسافر گستاخ مجبور به بستن او به صندلی هواپیما شدند. خدمه هواپیما برای کنترل کردن این مسافر با کمک چسب او را به صندلی هواپیما بستند. این اتفاق پس از آن رخ داد که این مسافر مست ضمن درگیر شدن با مسافران و خدمه، هواپیما را بهم ریخت.

هواپیما از فیلادلفیا به میامی پرواز می‌کرد که این اتفاق رخ داد. این مرد ۲۲ ساله ضمن حمله فیزیکی به یکی از خدمه به دو خدمه زن دیگر نیز توهین کرد. در ویدئویی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئوی داغ شده است این مسافر را در حالی که به صندلی هواپیما بسته شده نشان می‌دهد.

عربده مسافر مست هواپیما بر سر مسافران

در این ویدئو این مسافر که هویتش «مکسوِل بِری» اعلام شده در حالی که بر سر سایر مسافران فریاد می‌زند ضمن به رخ کشیدن ثروت والدینش می‌گوید که آن‌ها بیش از ۲ میلیون دلار ثروت دارند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته است.

بنا به گزارش نیویورک تایمز، بری با توهین به سه خدمه هواپیما اقدام به کوبیدن مشت به یکی از آن‌ها و اذیت کلامی دو نفر دیگر کرد. این مرد جوان پس از فرود هواپیما در فرودگاه میامی توسط پلیس بازداشت شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید