سرای دلگشا را می‌توان قطب نمایشگاه دائمی عرصه محصولات با کیفیت ایرانی دانست. این مرکز خرید با بیش از 1600 واحد تجاری میزبان معتبرترین برندها و حرفه‌ای‌ترین فروشندگان بازار تهران است.

چرا سرای دلگشا گزینه اول خرید در بازار تهران است؟

در روزهایی که کرونا در شهر جولان می‌دهد انتخاب یک مرکز خرید مناسب برای خریدی با آرامش خاطر و کیفیت تضمین شده از قبل دشوارتر شده است. این روزها به جز پیدا کردن مقصدی مناسب برای خرید که ویژگی‌هایی چون کیفیت، اصالت و قیمت مناسب را داشته باشد باید دنبال مرکز خریدی گشت که از نظر پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نیز قابل اطمینان باشد.

بازار دلگشا مرکز خریدی در قلب بازار تهران است که نه تنها تمام ویژگی‌ها مطلوب یک مرکز خرید را دارد، بلکه در ایام کرونا به خاطر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مورد تقدیر مراجع مسئول نیز قرار گرفته است. این نکته وقتی اهمیت پیدا می‌کند که به موقعیت مکانی پاساژ دلگشا توجه کنیم.

مرکز خرید دلگشا در قلب بازار تهران قرار دارد و همین مسئله رعایت پروتکل‌ها را ضروری‌تر و دشوارتر می‌کند، کاری که این مرکز خرید تا این لحظه از عهده آن بر آمده است.

اما به جز مسئله رعایت پروتکل‌های بهداشتی چه چیزی بازار بزرگ دلگشا را به یک مرکز خرید مطلوب برای خریداران خود بدل می‌کند؟ چرا باید دلگشا در صدر لیست مراکز خرید بازار تهران قرار بگیرد؟

تنوع محصولات، کیفیت تضمین شده و حداقل قیمت

سرای دلگشا را می‌توان قطب نمایشگاه دائمی عرصه محصولات با کیفیت ایرانی دانست. این مرکز خرید با بیش از 1600 واحد تجاری میزبان معتبرترین برندها و حرفه‌ای‌ترین فروشندگان بازار تهران است. ویژگی مهم خرید از دلگشا این است که به علت حذف واسطه‌ها قیمت برای خریداران در این مرکز خرید بسیار مناسب و اصالت جنس تضمین شده است.

چرا سرای دلگشا گزینه اول خرید در بازار تهران است؟

این ویژگی دلگشا را نه تنها برای خریداران خُرد بلکه حتی برای خریداران عمده نیز به مرکز خریدی کم نظیر بدل می‌کند که می‌توانند خریدهای مورد نیاز خود را با آرامش خاطر از دلگشا تهیه کنند.

امکانات رفاهی؛ عامل آرامش بخش

نکته دیگر، امکانات رفاهی قابل توجه سرای دلگشا است. فودکورت مجهز و مدرن این مجموعه تمام نیازهای غذایی شما را برآورده می‌کند. سرویس‌های بهداشتی زیاد و تمیز نیز باعث آرامش خیال مشتریان می‌شود.

نکته دیگر، سیستم هواسازی مدرن این مجموعه است که توانسته در دوران کرونا نیز خود را به خوبی نشان دهد. این سیستم هواساز با تهویه فوق‌العاده هوایی بهتر از هوای داخل بازار و خیابان را برای تنفس مهیا می‌کند.

اهمیت این امکانات وقتی مشخص می‌شود که شما در هنگام خرید نیاز به مشغول کردن ذهن خود به مسائل جانبی نداشته باشید و بتوانید به سادگی روی خرید خود وقت بگذارید.

دسترس پذیری و امنیت در برابر حوادث

در قلب تپنده اقتصاد تهران یکی از مشکلات اساسی خریداران دسترسی راحت به مراکز خرید است، مسئله‌ای که درباره سرای دلگشا صادق نیست. هم با وسایل نقلیه داخل بازار به سادگی می‌توان به سرای دلگشا دسترسی داشت و هم با مترو 15 خرداد می‌توان در کمترین زمان به این مرکز خرید رسید.

از طرف دیگر سرای دلگشا سعی کرده تمام استانداردهای ایمنی مرسوم مراکز خرید را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و به الگویی در سطح بازار تهران تبدیل شود. سرای دلگشا از بهترین تیم‌های مهندسی کشور بهره برده است. به همین دلیل نه تنها با ساختمانی چشم‌نواز مواجه هستیم، بلکه این ساختمان مقاومت قابل توجهی در برابر زلزله دارد. سرای دلگشا همچنین به مدرن‌ترین تجهیزات اطفا حریق مجهز است که در ساختار بازار تهران بسیار جالب توجه و کم‌نظیر است.

مجموع این نکات سرای دلگشا را به مرکز خریدی با کلاهای متنوع، اصل، به صرفه، امن و ایمن در برابر کرونا تبدیل می‌کند که دسترسی به آن نیز برای مردم آسان است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید