محمد نادری، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: جا دارد از همه هواداران تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و روزهای سخت من تبدیل به خاطرات شیرین در این تیم شد.

خداحافظی رسمی نادری از استقلال / در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اظهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم. حقیقتا نمی توانم آن شکست را هضم کنم.

وی افزود: صحبتهای زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می کنم.  اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود بر می گردد. 

مدافع استقلال ادامه داد: اگر بخواهم در مورد تلخ ترین اتفاق زندگی ام بگویم مطمئنا به شب فینال اشاره می کنم. تاکید می کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی بر می گردد.

نادری تصریح کرد: جا دارد از همه هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و روزهای سخت من تبدیل به خاطرات شیرین در استقلال شد.

وی ادامه داد: از مجیدی، فکری، عبداللهی، مظلومی و بازیکنان و کادر پزشکی، خانم شجاعی، دکتر نوروزی تشکر می کنم که  همیشه کنارم بودند. 

مدافع استقلال عنوان کرد: خداحافظی از شما هواداران برایم خیلی سخت است پس از شما خداحافظی نمی کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می کنم که بتوانم شماره ۲ استقلال و زنده یاد پورحیدری را بپوشم.

نادری خاطرنشان کرد:هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می گویم فرزند این خانواده پر افتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید