فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال با عجیب‌ترین و غیر حرفه‌ای‌ترین اتفاقات روبرو شد، این تیم گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار داشت اما در نهایت موفق نبود.

پتانسیل‌های فنی پرسپولیس باعث شد تا قهرمانی‌اش را تکرار کند / ثبات فنی و مدیریتی در استقلال وجود نداشت

به گزارش سلام نو، فرزاد آشوبی در گفتگو با مهر، درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر که منجر به تکرار قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی شد گفت: باید به خودمان ببالیم تیمی مثل پرسپولیس داریم. پتانسیل‌های فنی پرسپولیس با وجود فشاری که سپاهان به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده داشت باعث شد تا قهرمانی‌اش را تکرار کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس تکامل فنی پیدا کرده است. ذهن بازیکنان و قدرت تصمیم گیری آنها در هر مسابقه نشان از لیاقت آنها برای قهرمانی داشت.

او تاکید کرد: فکر می‌کنم تأثیر فنی سپاهان بر اساس توانمندی مجموعه تیم خودش است. آنها با ضعف یا قدرت حریفان خود تغییر دیدگاه و تاکتیک نداشتند.

آشوبی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد درباره عملکرد این مجموعه در فصل گذشته تاکید کرد: استقلال را واقعا نمی‌توان جمع بندی کرد و تحلیلی از آن داشت. این تیم با عجیب‌ترین و غیر حرفه ای ترین اتفاقات روبرو شد. استقلال گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار داشت اما در نهایت موفق نبود.

وی یاد آور شد: استقلال ساختار ضعیف‌تری نسبت به پرسپولیس و سپاهان داشت. ثبات فنی و مدیریتی در این تیم وجود نداشت و من فکر می‌کنم اگر مشکلات مدیریتی استقلال به حداقل می‌رسید شرایط این تیم کاملا بهتر می‌شد. اگر بخواهیم با مسائل فنی این تیم با وجود تمام مشکلات ریز و درشت خود نمره دهیم قطعا نمره قبولی باید داد.

آشوبی درباره لیگ برتر بیستم خاطرنشان کرد: وقتی تیم قهرمان و سقوط کننده تا پایان هفته مشخص نبود نشان از جذابیت لیگ دارد. البته نمی‌توان کتمان کنیم که عملکرد فنی چشمگیری را شاهد نبودیم. باید دید روند فعلی تا چه زمانی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید