در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی رشد خوبی را نسبت به دیروز به ثبت رساند به طوری که قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد.

بیت کوین به مرز ۵۰ هزار دلار نزدیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد آن بودیم که قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد و برای نخستین بار در ماه‌های گذشته از مرز ۴۶ هزار دلار عبور کرد. در لحظه نگارش این خبر، بیت کوین حدود ۴۶ هزار دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش ۱۸.۹ درصد رشد داشته است. با احتساب قیمت امروز ارزش کل بازار بیت کوین به ۸۶۴ میلیارد دلار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۴ هزار بیت کوین به ارزش ۳۷ میلیارد دلار هم جابجا شد.

تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم هم‌اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۷۶۲ عدد رسیده است. اتریوم نیز امروز ۳.۵ درصد بالا رفت و هم اکنون ۳۱۵۰ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین نیز ۲.۱ درصد رشد کرد و به ۳۵۸ دلار رسید. کاردانو و ریپل هم به ترتیب ۲.۵ و ۱.۲ درصد افزایش قیمت داشتند و هم اکنون ۱.۴۹ دلار و ۸۱ سنت خرید و فروش می‌شوند.

دوج کوین هم یک درصد رشد کرد و الان ۲۵ سنت دست به دست می‌شود. به طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۹ درصد رشد کرده و ۱۸۶۶ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان ۱۱ هزار و ۲۰۶ نوع رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید