۱۳ تن از غرق شدگان در بخش خصوصی، ۹ تن در مناطق غیرقابل پوشش و ۲۵ تن نیز در مناطق شنا ممنوع به دریا رفتند و جان خود را از دست دادند.

دریای خزر در ۲ ماه ۴۷ نفر را بلعید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ۴۷ تن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد در دریای خزر جان خود را از دست داده اند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه شنا در دریای خزر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ماه امسال جان ۴۷ تن را گرفت، گفت: ۲۶ تن از جان باختگان بین ساعت کاری و ۲۱ تن نیز خارج از ساعت کاری در دریا غرق شدند.

نقی کریمیان با بیان اینکه دو موضوع در آمار غرق شدگان نگران است و جای تامل دارد، افزود: یک سوم افرادی که غرق شدند مازندرانی و بیشتر جان باختگان نیز در سنین نوجوانی بودند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: ۱۳ تن از غرق شدگان در بخش خصوصی، ۹ تن در مناطق غیرقابل پوشش و ۲۵ تن نیز در مناطق شنا ممنوع به دریا رفتند و جان خود را از دست دادند.

کریمیان با بیان اینکه در روزهای طوفانی با وجود هشدارهای زیاد تعداد غرقی‌ها نیز زیاد بود، ادامه داد: دریای خزر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ۱۶ روز طوفانی را تجربه کرد که در این ۱۶ روز ۱۶ نفر جان باختند.

او ادامه داد: ناجیان غریق مستقر در سواحل در این مدت ۴۷۶ نفر را از غرق شدن در دریا نجات دادند که از این تعداد ۳۷۰ نفر مرد و بقیه خانم بودند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مسافران تا هفته گذشته نیز به هشدارهای ناجیان برای ممنوع بودن شنا توجهی نمی‌کردند، گفت: حضور مردم در سواحل دریای خزر از ابتدای هفته کاهشی شده است که احتمالا به ترس مردم از شیوه سویه جدید کرونا برمی گردد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید