نوراله زاده ظهر امروزدر جلسه تجلیل تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری های کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، از تامین مالی ۲۷۰۰ میلیارد تومان کسب و کار در سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال گذشته هزار میلیارد تومان امهال برای اقساط کسب و کارهایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از شیوع کرونا متضرر شده‌اند، به اجرا گذاشته شد.

قدردانی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از خبرنگاران به مناسبت روزخبرنگار

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، نوراله زاده ظهر امروزدر جلسه تجلیل تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری های کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، از تامین مالی ۲۷۰۰ میلیارد تومان کسب و کار در سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال گذشته هزار میلیارد تومان امهال برای اقساط کسب و کارهایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از شیوع کرونا متضرر شده‌اند، به اجرا گذاشته شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نشست با اصحاب رسانه گفت: صندوق کارآفرینی امید در هشت سال گذشته یک میلیون و ۷۰ هزار فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده که بخشی مربوط به ایجاد اشتغال و بخشی تثبیت اشتغال بوده است.

وی افزود: طی هشت سال گذشته ۸۵۳ هزار فقره تسهیلات در حوزه اشتغال با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان پرداخت شده که در مجموع ۵۴۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

قدردانی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از خبرنگاران به مناسبت روزخبرنگار

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید