یک راننده سواری پژو پارس دو زن در خیابان کاشانی ارومیه را به بهانه «تذکر حجاب» زیر گرفت.

جزئیات ماجرای زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی در ارومیه / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به بهانه بدحجابی ، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.

 راننده این خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد  اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد.

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند . حال هر دو نفر  آنها نیز مساعد اعلام شده،  هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی  زیادی شده ‌است.

IMG_20210809_131650_656

واکنش نماینده ولی فقیه به ماجرا

به دنبال وقوع این حادثه نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد و به ایلنا گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است. 

حجت الاسلام بهنام دلریش،  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی  افزود: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.

 وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سئوال ببرد.

 وی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

دستگیری متهم

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

مجیدی در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی  شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

مجیدی افزود: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ناشناس US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 1
    قبل ازانقلاب جوان بودیم واهل تفکران ان دوران زمانی که انقلاب شکل گرفت نه کسی باسرنیزه حجاب برسرمان کرد ونه باسرنیزه عقایدمان را تغییردادبلکه ماتحت تاثیر سخنان ورهنمودهای رهبرانقلاب عاشقانه افکار خود را خانه تکانی و حجاب برسرکردیم ودرتظاهرات تاپای جان پیش رفتیم وچه زیباست حجاب وانتخاب عقاید با میل ورغبت خودت صورت گیرد نه با زور وسرنیزه.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 1
    این رفتارها نه اسلامی و نه مکتب شیعه اهل بیت ، اجازه چنین کاری را میدهد. نباید به بهانه امر به معروف و نهی از منکر اجازه چنین اعمالی را داد
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    3 0
    راننده یواشکی آزاد میشه آب از آبهم تکون نمیخوره .این واقعیت توحش استکه به اسم اسلام انجام میدهند .همان رویه که داعش؛ طالبان و القاعده؛ بوکو حرام وووو...به اسم اسلام تیشه به ریشه واقعیت دین آسمانی میزنند. حال اگر دقیق به اعمال و زندگی همان ضارب بررسی شود خواهید دید که خودش چه شخص پلیدی از آب در خواهد آمد . مردم ارومیه!!؟
  • Tak IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    این بیشرف رو اعدام کنید تا درس عبرت بشه برا اونایی که با نام دین و امر به معروف و نهی از منکر غلط اضافی میکنن
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    اگر امکان دارد سابقه وبیوگرافی این شخص را رسانه ای کنید تا مردم بدانند این شخص گستاخ چکاره هستند .
  • ایران من IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 4
    مبارزه با بی حجابی یک اصل هست تا جامعه به این نوع برخورد ها دچار نشود،ریشه یابی شود که کدام نهاد باید کار فرهنگی میکرد که کار به اینجا نمیکشید،ما
  • احمد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 0
    این افرادی به عنوان امر به معروف و نهی منکر .باعث سوء استفاده عده ای فرصت طلب شده که خانوده های مردم را مورد اذیت و ازار قرار میدهند .ارشاد مردم با چوب و چماق و توهین و هتاکی و بگیر ببند نمیشه . این همه منابر.صدا وسیما مراکز علمی هست .چه نیاز به برخورد رو در رو هست غلطه .چرا زن وبچه مردم را میگیرند ودر ماشین ها با حضور نا محرم میگردانند و یا به مراکز نظامی می برند یکعده هم از این راه ارتزاق و سوء استفاده می برند شرم اوره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید