بنا بر گزارشات واصله در سطح تهران حدود ۵ هزار هیئت، تکایا، مساجد و دسته‌جات به عزاداری می‌پردازند و طبیعتاً پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

ساعت منع تردد شبانه در دهه اول محرم تغییر می‎‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران درباره تغییر ساعت یا حذف ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های محرم اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ما تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است و این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دادیم و امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

رئیس پلیس تهران افزود: بنا بر گزارشات واصله در سطح تهران حدود ۵ هزار هیئت، تکایا، مساجد و دسته‌جات به عزاداری می‌پردازند و طبیعتاً پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

وی تصریح کرد: از پیش از شروع مراسم تا پایان مخصوصاً در روزهای تاسوعا و عاشورا، برنامه‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این مراسم با شکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. البته انصافاً سال گذشته پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس پلیس تهران در حالی از ارائه درخواست تغییر ساعت منع تردد شبانه در دهه اول محرم به منظور برگزاری باشکوه مراسم عزاداری خبر داده که مسئولان وزارت بهداشت و پزشکان متخصص این روزها مدام تاکید دارند که برگزاری هر تجمعی حتی در فضای باز، افزایش آمار ابتلا به کرونا دلتا و نیز افزایش مرگ و میرها را به دنبال دارد.


 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید